Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns
Läst 1607 ggr
Swadika
6

Angelica av Reva Schick

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har börjat prata lite med olika artister om att göra en Angelica åt mig, och som det ser ut nu så lutar väldigt mycket åt att jag ska beställa en. Det kommer ta många månader innan jag har betalat klart henne. Men ändå, haha har redan kommit på ett namn åt henne ;) 

Nae men får se om hon hinner komma hem efter sommaren eller om det blir ännu senare, mitt mål är att få hem henne till Oktober i alla fall. Men hoppas kunna betala den första delen, vilket är kit kostnad i typ maj eller så, och det är väl då som jag vet om jag köper henne eller inte. Men sen så blir det att betala lite i taget. 

Längtar så mycket, det blir en dröm som blir sann, har velat haft denna flicka sen jag kom in i hobbyn, 4 år sedan. 

Här är en bild på hur kitet ser ut, och lite liknande som jag vill att min flicka ska se ut.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visar en bild, som visar hennes storlek lite mer, hon blir ungefär 109cm när hon är klar :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
3

Helt underbar! Hoppas att du för henne. Väldigt fin, helt underbar

Crucio
0

blir nyfiken på vad hon kommer kosta, och väga? och vad för hår/ögonfärg hon ska ha?

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

#3 Exakt pris vet jag inte, men det blir många tusenlappar :P Men det beror lite på vem jag väljer som ska göra henne, om det blir utomlands eller i Sverige. Men har fått prisförslag mellan 6000 och 16 000 (det kommer inte blir den för 16k, det är alldeles för mycket pengar) 

Jag funderar fortfarande på hårfärg, antingen vill jag ha som på första bilden, eller så blir det blond för att passa in mer i min samling. Hon ska ha grågröna ögon :) Eller om det är väldigt svårt att hitta så vill jag ha blå gråa :) Tror hon kommer att väga runt 8kg, vill inte ha henne för tung så det går att bära på henne.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[viktor26]
0

Första bilden är otroligt verklig så fin, ett härligt kit !🙂

Silvana B
0

Hon är jättesöt. Ögonen är inga problem att hitta.

Swadika
0

#6 Vilken tur :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
0

Hur går det? :D ska du beställa en liknande docka?

Swadika
0

Det ska jag :) Men det kommer ta många månader innan hon är hemma :) SÅ jag räknar med att i kanske Oktober ha henne hemma. Sen kan det blir lite tidigare om jag får ett jobb inom den närmsta tiden :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
0

#9 vad kul ;)

cornelianova
0

Ska skaffa en Angelica efter sommaren! MaKenzie Aria Everleigh.

Blåa ögon mörkblondt hår!

Swadika
0

Vad fint :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Bestämt att jag ska köpa henne :) Hon kommer troligen att heta Rylie, så första delen betalas förhoppningsvis i slutet utav mars eller april och sen kommer jag betala lite varje månad, så hoppas det inte tar allt för lång tid :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

Å vad roligt, fint namn :) jag älskar den skulpturen :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Swadika
0

Jag med :D <3

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Hon är nu beställd, hon är redan målad och väntar på att få hår och ögon :) Hon kommer att få brunt hår. Hoppas kunna betala henne absolut senast i september men hoppas redan i augusti :) (eller allra helst ännu tidigare, haha)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[erika50]
0

Spännande väntan att se fram emot🙂

Swadika
0

#17 Absolut :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

GRATTIS 🥳 Ska bli så roligt att se henne!

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Swadika
0

#19 Tack :D Ja jag tycker det med, haha :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns