Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 934 ggr
[postmortum91]
2

Varför har man reborns?

Varför skaffar man sig reborns?
Jag läste någonstans om någon som inte kan få barn som funderade på reborns istället. Leker man att man har barn då istället eller vad är grejen? Jag förstår att det säkert är superindividuellt.
Kan inte ni berätta varför ni har reborns?

Jag själv har inget intresse för dem, men tycker själva grejen är intressant. Dessutom hade det varit ett lätt sätt att få åka gratisbuss, ha en reborn i en barnvagn och åk som en galning ;) 
(skämt åsido).

Dessutom: Gör ni dem själva eller har ni köpt dem?`
Kan man ändra deras ställningar, som att få dem blunda/titta/ placera armarna olika etc.

idolsforever16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! det är väl olika men oftast så kan man inte få barn eller så är det en hobby och då skaffar man en reborn och det är också olika hur man behandlar dom men jag är reborn mamma men kan få barn men vill inte ha barn för är för ung, vad är superindividuellt för nåt? 

men jag vill ju inte ha riktiga barn så jag behandlar mina reborns som barn och matar dom och går ut med dom och byter blöja och pratar med dom och massa annat också som man gör med riktiga barn :)

Nicole Wagroda

cornelianova
0

Superindividuellt är det verkligen. Jag kan få barn men jag är för ung och har reborns som substitut sålänge… Det är också mitt deltids jobb att göra och sälja dockorna