Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 726 ggr
LeS-
0

Vad är Reborn?

Jag hoppas inte att jag trampar någon på tårna härinne för det är verkligen inte min mening att vara taskig och oförskämd. Men jag måste fråga vad Reborn är för något? Uppfyller det något syfte eller?

Personligen blev jag lite skrämd när jag insåg att det handlade om verklighetstrogna dockor istället för riktiga bebisar när jag råkade hitta sajten.

Jag tycker detta känns läskigt. 

Kram

[Konstig]
1

Varför känns det läskigt?

emeliie-96
1
[erika50]
2

Tycker du ska gå vidare om det berör så illa,ingen sida för dig.

LeS-
6

#3 Klart jag kan gå vidare, men det betyder inte att jag inte får undra och fråga. Frågar man ingeting får man ingenting veta!

Man kan alltid välja en trevligare attityd ;)

LeS-
0

#1 Jag vet inte riktigt, kanske var jag inte förberedd på att det skulle vara dockor eftersom de såg så levande ut. Rädslan för något annorlunda kanske? 

För att jag föreställer mig barn levande och fulla med energi och dessa är stilla och livlösa….ja jag vet inte, jag spekulerar bara :)

[Konstig]
1

Ja men jag tror inte det finns något att vara rädd för i detta fall… men det finns rädslor för allt antagligen men du har ju möjligheten att kunna undvika reborns.

vad reborns används för är ett sätt för barn ungdommar men speciellt många vuxna att använda fantasin och "leka" det är iallafall min syn på saken jag använder inte reborns.