Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns
Läst 2476 ggr
HugoochVillesmatte
1

Hej ännu en dum fråga :-/

Jag har en fråga ang barnvagnar, och reborns… Jag har ju reborns och har sett på en serier där det är en kvinna som är ute och går med sina i en barnvagn. Jag vet inte hur ni ser på det men jag hade också velat göra det, men sen så som folk hade ''skrattat'' åt en pga av det. Jag menar vad är som är rätt och fel?

Fight another day and die tomorrow 

jossa5
1

Vad som är rätt och fel är väl upp till var och en. Vill du gå ut med dina reborns i barnvagn, och känner dig säker med det, så gör det. Folk kommer alltid hitta saker att skratta åt, men sen kanske dom går hem och gör saker som man själv skulle tycka var knäppt.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Swadika
3

Har en barnvagn, köpte den mest för att jag ska kunna ha hundarnas bur i när vi är på utställning men också för att enklare kunna träffa andra människor med reborns. 

Jag har aldrig fått en elak kommentar när jag är ute med mina reborns, det enda är väl typ "så läskig" men personen vill samtidigt hålla dem, haha så jag tror det läskiga ligger i att de ser så verkliga ut. Så jag har inga problem med att ta ut dem, tycker det är roligt att se reaktionerna :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Lena650
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är jämt ute med mina reborn bebisar i vagn. Idag har jag fått hem en ny fin tvillingvagn.

[sussi58]
2

Riktigt snygg vagn!  Jag sparar för att kunna köpa en till hösten.

cornelianova
1

Jag letar ständigt efter den perfekta vagnen och var väldigt nära på att köpa en igår tills jag såg att bromsen var trasig…

Denna kommentar har tagits bort.
[erika50]
1

Tycker det är upp till var och en om man vill gå ut med sina reborn i barnvagn, tror inte många skrattar, för går du ut med en riktig baby på promenad hur många tittar och kommenterar det som är i vagnen?

Möter du på bekanta så får du väl förklara att det är din reborn och som tidigare kommentarer så tror jag mest att de vill känna på dockan eller tycker de är läskiga, och då behöver inte du bry dig det är ju din hobby, man flyger ju med leksaksplan ,bilar mm som byggts i tillsatser,utan att man kommenterar det som läskigt eller konstigt.

Vi lever i ett fritt land, vi/du gör som du vill, bry dig inte om vad de andra tycker, bara du mår bra.🙂

diktera
1

hej vännen!

du ska göra det som känns rätt för dig för det är viktigast ändå

t.ex. jag själv tar ut min Novalee inte hela tiden men jag tar med henne

jag har både vagn bilstol och bärsele

och i sommar kommer jag ta med henne på kryssning

utan att bry mig om vad andra tycker de får tycka vad de vill och frågar någon så svarar jag bara att jag övar inför att skaffa barn helt enkelt

så kör på det som känns bäst

HugoochVillesmatte
0

Tack så mycket för alla era svar :-) jag blir så glad över att höra att jag inte är ensam om den bitten om att vilja ta ut mina dockor i en barnvagn :-)

Fight another day and die tomorrow 

rebornmom
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har ett travelsystem, en barnvagn som man bara klickar i bilbarnstolen om man har mindre barn, som jag tar med mina dockor ut i. Dom följer med och handlar, på stan, till familj och vänner, ja var som helst egentligen. Jag brukar ta ut någon varje dag i alla fall :) 

Tycker det är så mysigt och avslappnande att vara ute och gå med en söt bebis, har även bärsele som jag använder.

Bifogar video på mitt nuvarande travelsystem!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus