Docka till min dotter!
Jag har funderat på att skaffa en reborn till min dotter, då hon gillar bebisdockor.
Men var kan man få tag på en sådan i en vettig prisklass? Någon som har något tips?
Titta på Tradera eller Ebay 🙂 Men tänk på att detta är samlardockor, dom inte är säkerhets testade utan kan innehålla mindre delar som är lätt att sätta i halsen om barnet är yngre. Dom är inte heller anpassade för tuffare lek utan ska behandlas varsamt. Men har du ett äldre barn går det säkert bra 👍 Lycka till 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag har en dotter som fyller sex i sommar, så det var tanken att det skulle bli en födelsedagspresent isåfall. Dockan hon har nu är lite tråkig.
Jag har en helt i "plast" från Bradford (Charlie) och han är helt ofarlig.
Jag har en reborn docka grace av Tina kewy. Om intresse finns mejla mig då på coolare.reborngirl96@gmail.com
http://www.tinkerbellcreations.co.uk/22-euro-berenguer-rn55--sleeping-baby-55-p.asp
här är en realistisk 56 cm docka (berenguer) som man själv får välja kön på. Frakten är lätt att räkna ut på deras hemsida och eftersom stället ligger i England så blir det inga extra kostnader eller skatt
#5 Tack, det ska jag definitivt titta närmare på.