Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1051 ggr
[Hallons]
0

Rebornträff#malmö#april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frågorna är: 1. Vilka kommer? :) 2. VAR i Malmö?

cornelianova
0

Äntligen nån som tar tag i det! Jag kommer definitivt :p Och så tror jag att det är lättast att träffas på Malmö-central..

Mathilda-reborn
0

Det låter spännande!

[Hallons]
0

#1 tack :) kände bara "nu gör du det"

idolsforever16
0

jag kommer har ändå inte andra planer! :)

Nicole Wagroda

[Hallons]
0

#4 vad bra!

rebornmom
0

ska försöka ta mig dit :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Nessie1990]
0

Jag kommer tyvärr inte :( ska resa utomlands strax efteråt och känner att jag behöver tid till att packa och så behöver jag spara mina pengar ^^

idolsforever16
0

går det bra om vi möts vid malmö central?

Nicole Wagroda

Lena650
0

Vi ska försöka komma, de blir jag o min karl, samt att vi kanske tar rebornmom Hanna med oss. Vi blir alltså 3 + några bebisar. Var nånstans bor du i Malmö? Men de går ju även bra att mötas på centralen. Får väl ha en docka i famnen så vi känner igen varandra.

Silvana B
0

Om det är ok att reborn art också kommer så ska jag försöka komma också.

cornelianova
0

Alla är välkomna! Centralen blir det tycker jag! #7 va synd att du inte kan! Jag vill ju så gärna träffa lilla Zoey! Men det kanske får bli en annan gång… Jag ser ju väldigt mycket fram emot detta och jag hoppas verkligen att vi gör detta igen! :)

Rebornbabyn
0

Hur gammal får man vara? Hur gamla är ni som kommer? Vad ska ni göra på träffen? :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[Hallons]
1

#12 ålder spelar ingen roll. Kanske, fika, shoppa mm

Rebornbabyn
0

#13 Okej, men hur gamla är ni?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[Hallons]
0

#14 mellan 14-50 år :)

cornelianova
0

Alla får givetvis komma!

Ålder spelar ingen roll men vi är ju mellan 14-100 år gamla tror jag lol!

Man behöver inte känna någon.. Många har aldrig träffats förr så det blir inte konstigt.

Somsagt så träffas vi på Malmö Central den 27 April klockan 14.00

Därefter tycker jag att vi kan gå ner till havet och fika eller nåt liknande… Det tar ca 10-20 minuter att gå till västra hamnen från Malmö C..

Om det blir dåligt väder så får vi kolla upp hur vi kan göra senare (alltså innan träffen men så att vi är förberedda!)

Lena650
0

Vi 3 från Kalmar står över träffen denna gång, men hoppas ni som träffas får en trevlig dag o fint väder.