Över 1000 plagg typ! :D
Nicole Wagroda
Vi kan säga såhär:
Jag har två garderober till mig själv och både är fullproppade..
Mina reborns har MER än mig..
Mina har en bokhylla med kläder, en klädhängare och en gammal köpmannadisk och en byrå, och sedan en massa kläder som ej får plats:P
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Oj va alla verkar ha mycket kläder! Behöver nog ut och shoppa lite känns det som 😂 Jag har bara en liten byrålåda till dom.. Ska dock köpa en ny byrå och då kommer dom få en större låda, vilket leder till att jag kan köpa mer kläder till dom 😃
En stor byrå proppfull med kläder, eller inte riktigt för den lådan som var Charlies har fått flytta in i garderoben så jag har plats med de andra dockornas kläder. Förutom detta så har jag en mindre byrå för pojk nyfödd kläder, samt så har jag blöjor och hattar, mössor, strumpor och skor i den :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag har en byrå full med kläder, dock är den ganska liten. Jag har inte så jättemycket till min toddler Zoey ännu, men det kommer nog! Däremot har jag till storlek nyfödd flicka hur mycket som helst haha, dock har jag ingen sådan bebis i min samling just nu. Jag planerar dock på att skaffa en :)
Jag har mkt men jag tröstar mej med att allt är köpt på second hand, lite billigare!
Å så fint du har det Lena. Helt underbart baby rum.