Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1023 ggr
Swadika
2

Collin som flicka?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft problem med att bonda med Collin och tänker att det absolut sista jag kan göra är att göra om honom till en tjej. Jag trivs inte speciellt bra med pojkar och trodde Collin var ett undantag men inte. 

Så satte på honom lite rosa och en rosett. Nu är jag väldigt partisk och kan inte se att han är en tjej. Men tänker att ni som inte har sett honom likamycket som en kille kanske kan hjälpa mig. Kan detta vara en tjej?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
2

:)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
2

ber om ursäkt att bilderna inte är speciellt bra, men min kamera var urladdad :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Lena650
0

Jättesöt som flicka tycker jag.

[Hallons]
0

Tycker att Collin borde få vara en kille ;) även om han var söt som tjej.

[Nessie1990]
0

Tycker han ser väldigt söt ut som tjej, jag hade nog gjort om honom till tjej om du känner att du inte riktigt trivs med killar :)

Fia81
0

Mycket söt som tjej tycker jag :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Silvana B
0

Absolut att det kan vara en tjej. Söta tjejkläder så är det ingen som ser att det varit en kille.

Man vet ju bara på riktiga bebisar vad det är om dom är klädda som kille eller tjej.

Med vänlig hälsning Silvana

Swadika
3

Har bestämt mig för att testa att ha honom som tjej nu ett tag. Och känner jag att det inte passar så är det ju bara att byta tillbaka :) Hon ska få en ny kropp till att börja med och så behöver hon lite kläder :)

Hon kommer att som tjej få heta Lucy :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Soft-Tina
0

Passar som flicka. Har oxå ändrat en docka till flicka

tess03_
0

Collin passar som flicka tycker jag, men bättre som pojke men söt vilket som menar jag… hoppas du kan bonda bättre med Lucy :)

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället