främlingar
jag har skräck för personer jag ej känner, har folkskräck och en tjej kommer på besök hos mig hemma och mamma blir hennes första måltavla, alltså hon försöker få all uppmärksamhet av mamma och sen går hon på syrran, tillsist mig och säger ''skäms inte dina vänner för att du har reborns?'' jag tänker ''vem fan är hon igentligen?'' asså kanske detta inte har nåt med reborns och göra men jag vart välldigt sårad!
Nicole Wagroda
Jag förstår, vilken konstig kommentar av den där tjejen. Jag tycker inte du ska bry dig om det, försök att inte lägga vikt vid vad hon säger/tycker. Det spelar ingen roll. Jag är 23 år och började samla på reborns förra året- alltså vid 22 års ålder. Det var ingen av mina vänner som skämdes över det, tvärtom gladde de sig åt att jag hade hittat ett intresse som jag brinner så pass mycket för. Nu målar jag till och med egna bebisar och älskar min hobby. Försök att hålla huvudet högt och lägg inte ner mer energi på henne eller hennes kommentarer. Folk har åsikter om allt och man får välja vad man vill lyssna på. Så ta inte åt dig. :) ❤️
Tack vännen du är så gullig och har rätt, synd att du ej kommer på rebornträffen hade gärna velat träffa dig! :)
Nicole Wagroda
Och jag hade velat träffa dig och er andra härliga reborn-samlare! :) men det får bli fler gånger! :)
Aa :)
Nicole Wagroda