Anna Pz Reborn Nursery Mathilda
För några år sedan köpte jag Mathilda från Anna Pz Reborn Nursery efter att under en längre tid tittat på en massa söta små reborn-dockor. Hade egentligen inte tänkt att köpa någon, men fastnade för denna och det är jag väldigt glad för. Är så nöjd med henne. Jag tror att hon väger 2750 gram och att hon är 50 cm lång, men jag är inte helt säker. Har lagt certifikatet på "ett bra ställe" men nu kommer jag inte riktigt ihåg var det stället är och jag orkar inte leta. När hon är "född" kommer jag inte ihåg, men den 7 december 2010 fick jag hem henne. Tror att hon blev klar någon månad tidigare. För den som vill se fler bilder finns det på Annas hemsida http://www.annapzrebornnursery.com/mathilda.html Själv är jag en tjej i 25-30 årsåldern och bosatt i Skåne (vill hålla mig själv någorlunda anonym, därav mitt nya konto). Har varit aktiv på iFokus nästan sedan starten, men hittade inte hit förrän nu.
Så skoj att du hittat hit till reborns :) Varmt välkommen!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Tack :-)
Välkommen hit till oss alla reborn tokiga.
Världens bästa hobby.
Håller med #4 en underbar livsglädjande hobby!

Vilka häftiga dockor! Måste nog titta lite mer på den här sajten.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Hej,
Vad roligt att du hittat hit, välkommen 🙂
Så söt hon är 🙂 din tjej!
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Varmt välkommen hit och hoppas att du kommer trivas :) Din lilla tjej är verkligen jättesöt!
#4#5#6#8#9 Tack! Jättekul att ha hittat hit. Roligt att läsa om andra som har samma intresse och kunna skriva lite själv (även om jag bara har en för tillfället), få lite tips och idéer sas. Jag funderar på att skaffa en liten till, men har väldigt svårt att hitta någon som jag faller för. Vill gärna att den ska vara lika stor som Mathilda (+/- något är så klart okej) påminna lite om henne utseendemässigt ("syskonlika" så att säga) och ha öppna ögon. Är inte lätt att hitta någon som passar mina krav. Har letat i över två år nu :-( Men någon gång så lär hon/han väl dyka upp någonstans tror jag :-) #7 Visst är det!? :-) Det tycker jag att du ska göra.
välkommen till världens bästa hobby! :D
Nicole Wagroda