Reborns iFokus

Reborns

Etiketttillbehör
Läst 3425 ggr
Mathilda-reborn
0

Magnet till napp

Jag undrar var man kan köpa sådana där små magneter som man har i nappen. Någon här som vet?

rebornmom
0

Jag köper på Panduro.

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Mathilda-reborn
1

Tack för tipset! Får kolla där nästa gång jag är i närheten :-)

Mathilda-reborn
1

Tittade in på Panduros hemsida - där finns ju massor magneter! Vilken storlek bör man ha? http://www.pandurohobby.se/search?q=Magnet

rebornmom
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

brukar köpa denna tror jag, jag köper i butik så lite ovant att titta på internet :P http://www.pandurohobby.se/Katalog/50-Skapa-Dekorera/5060-Dekormaterial/506060-Ovrigt-dekormaterial/1/031506-Supermagnet-5-mm-8-st

har även gjort en video på min youtubekanal om hur jag gör som du gärna får kolla in om du är osäker.

~ Hannah-Anastasia ~

Mathilda-reborn
0

Tack så mycket för hjälpen! Ska se om jag kan ta mig förbi innan helgen. Är sugen på att fixa nya nappar (har redan köpt några stycken) då jag är rätt trött på att bara ha en ^^

Swadika
0

Jag köpte mina senast nu på ebay för panduro i min stad har ett så litet utbud med magneter och de har inte riktigt de där strarka som man vill åt. Köpte 100 stycken för lite under 40:-, frakt inräknad :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Silvana B
0

Jag köper mina på www.supermagnete.de där kan du se hur starka du vill ha och hur stora de ska vara i omkrets och höjd.

cornelianova
0

Jag tycker att pandura är dyra.. kolla claes ohlsson oc andra byggaffärer doch sök efter neodyn magneter el ngt sånt..

Denna kommentar har tagits bort.
Mathilda-reborn
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7#8 Tack för tipsen! Får kolla in där om det blir aktuellt fler gånger. Just nu vill jag bara få det fixat så snart som möjligt och jag ska iväg imorgon och kan sticka inom Panduro då. Ska bara göra ordning ett par stycken nappar, så om set kostar lite mer senna gång så är det okej :-) #4 Har tittat på filmen du gjort, toppen. Men varför klistra på tyg? Är det för att skydda dockan mot kanterna på magneten, som ju sticker upp på de nappar som du visar? Det finns inte på nappen som jag fick med när jag köpte dockan, men där är magneten nersjunken i nappen sas. Min napp ser ut så här:

rebornmom
0

Jag sätter tyg på magneten för att färgen inte ska skavas :)

~ Hannah-Anastasia ~

Mathilda-reborn
0

#11 Okej, var som jag misstänkte då, för att skydda dockan (även om det inte var för kanternas skull) :-)