Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 541 ggr
linn8
0

Hur har du din reborn?

Hej, jo som sagt: hur har du din reborn? Alltså som ett samlarobjekt, foto modell eller som en bebis:)?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[hejhejhej!]
0

Hej, bad E detta för sajt o vad betyder/E reborn?

Swadika
0

Jag är samlare, men fotograferar dem också och ladda upp bilder typ här eller min blogg. Sen gör jag videos på youtube där jag kan byta blöja, mata eller byta kläder på dem. Men det är mer som ett rollspel där jag försöker i videon att få mina reborns att se så verkliga ut som möjligt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

linn8
0

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

tess03_
0

Samlare… har dem som porslinsdockor i mitt vitrinskåp. Sen tar jag ut dem när jag har tråkigt och känner att jag vill piffa till dem med andra kläder och det är då jag passar på att ta bilder på dem och lägger upp på bloggen och iFokus m.m.

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

[Hallons]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har de lite som "foto-objekt" fotar de och försöker få de så verkliga som möjligt! Annars klär jag dem, piffar till de… Och så filmar jag de. Lägger även ut på video-kanalen :)

cornelianova
0

Det beror på vilket humör jag är på.. Jag är väldigt känslig så ibland så känns det bättre när jag fått låtsas att dem var levande och så! Men sen självklart så vet jag att dem är dockor.. Jag ska sätta upp en hylla snart där dem får "sitta" tills jag vill pyssla med dem..