när går gränsen?
hur gammal tycker ni man måste vara för att få en reborn?
min kusin fyller tolv och vill gärna köpa min lincoln och jag är jätteorolig att hon inte förstår vilket "ansvar" man får över sig när man har en reborn, speciellt en LE som inte tillverkas fler av(min åsikt alla har sin egen, säger inte att dom är finare bara att de tillverkas mindre).
Så, borde hon få köpa honom?
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Mellan 4-11 år lekar men väl med dockor så hon är väl kapabel att sköta om en ovanlig variant.
Det beror på vad du känner. Hur tar hon hand om andra saker/djur mm? Själv fick jag Molly (min första reborn) för ett halvårsedan. Är 13 och var det då med. Men jag har alltid varit väldigt mån om saker.
Jag köpte min första när jag var 13 men har varit intresserad sen jag var 12. Jag har aldrig varit "dålig" dockmamma nånsin (Har aldrig ritat eller sminkat mina dockor som liten heller) eftersom dem var mina skatter :) Men du känner ju din kusin bäst! Om hon/han är mogen nog så låt hen köpa Lincoln… Det finns ju 10-åringar som har reborns på instagram som klarar det galant!
Jag köpte min reborn när jag var 11 år. :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag tror hon/han kommer att klara det bra, du ser här på reborn I fokus är det många tonåringar som har reborn och klarar det utmärkt
har hon dessutom varit rädd om sina tidigare dockor ska det väl inte vara några problem, en reborn ser ju inte direkt ut som en docka, så
hon kanske är mer rädd och försiktig med den, kostar ju en hel del pengar.