Nya kit!
Var köper du dessa? Bygger man på egen kropp eller? (:
Jag beställer dom från Usa från http://www.bountifulbaby.com ! Nä man köper en tygkropp till dom :) Och så måste man köpa "nybörjar kit" från början så man får alla färger och sånt :)
Ja det är verkligen ett gulligt kit! Och det är ju jätte bra att dom har gjort om vinylen på honom så han ser ännu verkligare ut nu! :D
Jag kommer lägga ut "work in progress" bilder här, fast det dröjer ett tag till det kommer bilder på "Cozy" för jag har bestämt mig för att börja med Rosebud :)
Jag är sååå sugen på att bara sätta igång och börja måla nu, men känner att det är bäst att vänta tills imorgon då det är dagsljus, får väl gå och lägga mig snart så det blir dag fortare, haha xD
Kan du länka till en bebis som säljs färdig målad med kropp (alltså inte bara huvud fötter och armar utan HELA kroppen) Vill så gärna köpa en sm man bara kan sätta på kläder direkt. Kan du länka till en sådan docka?
Vad kostar dem?
Är cookie med kropp? Hur beställer man? Hur långt tid tar det?
Alla dockor på den sidan är "oklara" dockor. Dom är alltså inte målade eller något sådant :) Du kan söka på ebay.com, sök på reborn doll så kommer det komma upp massa olika som är till salu! Priset på en reborn kan variera väldigt mycket, allt från 1000-10 000 kronor! Så dom är inte direkt billiga tyvärr :/
Man kan också gå in på www.puppen-traumland.de Där finns helkropps LDC vinyl bebisar. Dessa har en mycket mjuk kropp,armar och ben som är mycket fint skulpterade.
Ingen är ju färdigmålad när man köper dom.
Du kan ju titta där och se om du gillar någon. Vill du ha rebornat en sådan kan du ta kontakt med mej. Skriv ett meddelande.
Silvana
Han/Hon i mitten var ju supersöt :3 Tyckte dock bilden med armar och ben såg lite småläskig ut eftersom ansiktena är så oerhört verkliga ;P
Ja hon är verkligen jätte söt! Kan hålla med om att det ser lite läskigt ut, haha!
Vad kostar en tenoren utan målning och bara fötter, händer o huvud på ett ungefär?
Vad menar du med tenoren? :)
#14 hehe, vad är det? (:
Haha men du skrev ju "vad kostar en tenoren…" Du kanske skrev fel? :)
Vad hände med Caleb
Han ligger i en låda, omålad. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska måla honom som en Na'vi från Avatar eller en vanlig prematur :)
Så himla fint kit! Då menar jag Cozy. :) Är hen en flicka eller pojke? Hur lång blir hen?
Vilken klädstorlek kommer Cozy att klä bäst i? Kommer du att sälja eller behålla när hen är färdig, emeliie-96? Intresserad som jag är går det inte att undvika att fråga. :)
Tyvärr så är han redan såld :)