Reborn dokumentärer
Tänkte att vi kunde ha en tråd med dokumentärer som handlar om reborns. Om ni vet några mer så får ni gärna länka till dem i den här tråden.
Först ut är vår egna modiga svenska artist som vågade vara med i outsiders http://www.kanal5play.se/#!/play/program/233024/video/275473|/program/233024/video/275473
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Väldigt intressanta klipp!
det finns "tusentals" på youtube.. Bland annat en på en tjej jag "känner" ifrån facebook.. Hon har en massa Romie Strydom silicones!!
Tack för alla länkarna, jag älskar reborn dokumentärer! 😃
alltså kollade just på en av dokumentärerna och gjorde misstaget att läsa kommentarerna. alltså folk är så satans dumma i huvudet, omogna och patetiska. det är en så jävla basic grej för människor att besjäla objekt, vi gör det med saker som är långt ifrån extremt realistiska dockor. folk inser det vanligtvis inte men på många sätt besjälar vi t.ex. fordon; båtar döps och kallas 'hon.' men ingen säger att folk som döper sin båt och kallar den för hon är sjuka i huvudet. 99% av folk med reborns är troligen fullt medvetna om att de inte är verkliga, så finns det troligen några som är psykiskt sjuka och inte är det. men att på allvar tycka det är konstigt att man kan känna ömhet för en skapelse som liknar ett verkligt barn, när moderskänslor är något så sjukt basic speciellt för kvinnor, det är bara så jävla efterblivet. folk i allmänhet är så himla omogna och oförmögna att tänka utanför sin lilla box.
gick batshit i kommentarsfältet och svarade på några kommentarer och idiotförklarade de jävla dumskallarna. orkar inte med folk.
Sajtvärd på Skrivlust
#9 Du kan få svara på några kommentarer jag fick på min blogg för några år sedan ;) Haha
Nej men jag förstår dig faktiskt, folk är så trångsynta, folk tror inte att vi är medvetna om att det är en docka. Att jag byter blöja, kläder eller matar mina reborns framför kameran är skådespel för mig. Men det har folk väldigt svårt att förstå.
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Det jag fullständigt retar mej på är att KARLAR kan leka med sina bilar mm i varierande storlekar och pris utan att nån tycker att det är konstigt. Men om vi KVINNOR gör samma sak ska det ses som att vi är "tokiga"!
Håller HELT med dig #11!