I väntan på lilla "Rosebud"
En tjej här på iFokus säljer sin prematur- docka av kitet "Rosebud" (minns inte ditt användarnamn här i skrivande stund, men hashtagar dig sen) Jag tror jag kommer få tillräckligt med pengar denna månaden och i så fall blir det betala den tusenlappen direkt och sen vänta på denna underbara docka :)
Visste inte vilken grupp jag skulle sätta denna tråden i, men det får bli i gruppen "Köp och sälj".
Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället
Jätte fin.
Grattis till en söt liten tjej 🎈
Helt underbar!!!! GRATTIS ❤️
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Idag har jag virkat ett litet hårband till henne som ska få följa med hem! Kommer faktiskt sakna henne, hon är nog en av de bästa jag gjort om jag får säga det själv ^^
Vad lille Nellie är söt. Eller Julia satt säga
Vad fint av dig :) Du behöver inte skicka bild på hur det ser ut… det får ju vara nåt som blir en överaskning att se sen ju när jag får hem henne ^.^ Dock blir nog dockan en överaskning med trots jag sett henne på bilderna :) Brukar ju vara så.
Å så liten och söt
Ja riktigt söt. Rädd för att jag inte kan köpa dockan bara för jag väntar bebis i början av April och just nu får utgifter till bebisen vara prio1 då jag inte har skaffat alla grejer än som behövs för att kunna sköta bebisen, som typ blöjor och balja m.m. Men har skrivit till Emelie att jag får se när jag lagt pengar på det som behövs denna månaden, om jag får över nån summa som gör att jag kanske kan betala av på henne istället.
#16 väntar du ett barn?