Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 1324 ggr
[Nessie1990]
0

(S) Sera Marissa May

Har nu bestämt mig för att sälja lilla Elwirah. Hon var min första reborn och jag tycker verkligen om henne, men på grund av att jag behöver pengarna till andra kit och sådant som jag hellre vill ha till mitt egna rebornande är jag tvungen att sälja henne. Hon kommer till sin nya mamma med ett helt gäng av kläder, napp, blöjor och babypuder. Hon har en liten defekt och det är att lite av hennes färg på läpparna har skavts av. Detta är dock ingenting som märks direkt och hon ser fortfarande mycket fin ut. 

2300 kronor plus frakt är det jag vill ha för henne. 🙂

Länk till hennes tradera auktion: http://www.tradera.com/item/290806/198311031/reborn-baby-flicka-sera-marissa-may (länken öppnas i ett nytt fönster)

[Nessie1990]
0

Sera kostar nu 1500 istället på Tradera! :)

[Nessie1990]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen. Nu sänker jag priset till 1000 kronor plus frakt. Jag behöver hitta ett nytt hem till henne så fort som möjligt då jag behöver pengarna. Är någon här intresserad så skriv i tråden eller pma mig. 🙂

Se bilderna på henne! Hon har en liten defekt vid munnen och det är att lite av hennes läppfärg gått bort där, men det är ingenting som märks särskilt mycket (jag har aldrig tänkt på det). Hon kommer hem med massor av saker!

[Nessie1990]
0

Allt hon kommer hem till sin nya mamma med.

[Nessie1990]
0

😊

[Nessie1990]
0

Här ser man hennes lilla "defekt"

[Nessie1990]
0

😍

[Nessie1990]
0

😍

[Nessie1990]
0

😊

[Nessie1990]
0

Kan skicka fler bilder om ni vill ha :)

[somethingspecial]
0

Åh… så söööt! :) Jag är så frestad att köpa! Kan det vänta tills imorgon? Imorgon så vet jag om jag kan köpa sötisen. :)

[Nessie1990]
0

#10 Hej ja det går bra. :) Jag kan inte garantera att någon annan inte hinner före dock, men så länge ingenting händer finns hon kvar. :) Hör av dig imorgon så jag vet :)

[somethingspecial]
0

Okej! :)

[somethingspecial]
0

Jag är ledsen, skulle gärna vilja ha henne… men jag kan tyvärr inte… :(

[Nessie1990]
0

Okej, det är ingen fara :)

Heå
0

Super söt 😍 Jag kanske köper den… men har redan paxat en annan men om den redan är paxad av någon annan så kanske jag köper denna. 😉

Mvh Hanna.

[Nessie1990]
0

Sera är såld!

Aloe.Vera
0

men gud vad söt..o vilket fint namn

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com