Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1029 ggr
[Hallons]
0

Reborn träff!

Hej!! Hade varit såååå awesome kul om man kunde träffas ett gäng med sina reborns. Jag och en annan här inne bor i Skåne.. Någon annan? :) Hör av er!! Hur skulle man kunna ordna en reborn träff?

cornelianova
0

Kommer definitivt! Bara till att övertala mamma att köpa en kombivagn haha

[Hallons]
0

#1 hihi :) Nån mer?

rebornmom
0

Vart i skåne? Funderar på om jag kan åka tåg från Öland(buss till kalmar, tåg till skåne) över dagen. 🙂

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Nessie1990]
0

Jag funderar också på om jag kan åka över dagen från Jönköping. :) Har kollat upp lite och det tar ungefär 2-3 timmar att åka, vilket inte är såååå lång tid att åka ändå :)

[Hallons]
0

Malmö trakten kanske? :)

rebornmom
0

Malmö skulle jag deffo kunna :) handlar bara om när :P

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Hallons]
0

Hmm… Vad passar er? :)

[Nessie1990]
0

Jag kan också ta mig till Malmö. Det tar två timmar och 40 minuter att resa dit för mig. :) Dock har jag aldrig varit där och hittar absolut inte, så att vi träffas på stationen är ett måste! :P För mig spelar det typ ingen roll när det är. Vore visserligen kul att kunna ta med Zoey, men jag kan innan också. :)

cornelianova
0

Gud va kul med en Malmö träff haha!

Silvana B
0

Får se om det passar kanske jag också är intresserad.

Jag bor ju i Helsingborg.

Swadika
0

Om det blir någon dag när det passar kan jag kanske ta mig till malmö också, trodde det skulle vara dyrare än vad det var :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
0

Super!! :) kom bara med förslag på dagar! Ska vi börja med att kolla, vardagar eller helger?

[Nessie1990]
0

Jag kan på helgerna. Skulle kunna en vardag också, om det är en tisdag, torsdag eller fredag. :) Har en hund jag har ensam på vardagarna, så om det blir en vardag måste jag lämna bort henne och det måste ju planeras lite kring (:

Swadika
0

För mig så passar det bara på helger då det tar typ 3 timmar att åka känns det bättre en helg :) Sen så kommer jag snart få en aktivitet att göra på vardagar mellan 8-17 :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
0

Ok :) jag håller med. Helger passar klart bättre för mig ;)

cornelianova
0

Helg passar bäst här med!

cornelianova
0

ingen som har bestämt något eller?