Reborns iFokus

Reborns

Etikettbildtrådar
Läst 1333 ggr
cornelianova
3

Charlotte's vinter photoshoot!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute med hunden och Charlotte i trädgården nyss och fick några härliga bilder!

Aloe.Vera
2

åå så söt så man vill ta upp henne o gosa..hiihih❤️☺️

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

cornelianova
2

Lärde lillan att göra snöängel!

cornelianova
2

Närbild!

cornelianova
2

Charlotte kan "stå" med hjälp och det tycker hunden är superkul!

Aloe.Vera
0

gud vilka bilder..så söööööötaaa🌈🌺

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

emeliie-96
0

Verkligen jätte söta bilder! 😍

[Nessie1990]
1

Jättegulliga bilder! :) Så fin hon är lilla Charlotte. Bilden där hon gör en snöängel är ju bara för söt! :)

rebornmom
1

så gulligt!😍

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Lena650
1

Jag är så glad att Charlotte fått en mamma som tycker om henne.

När jag beställde henne, hette hon ju Jenny, men jag orkade inte

med hennes tyngd, men nu ser jag att hon fått de bra. Ha henne inte ute för länge bara när de är ¨minus grader. Jag har många bilder på henne som kommer på min hemsida o om du vill så kan jag maila bilder till dej. mvh Lena

[viktor26]
1

Jättegulliga vinterbilder🙂

cornelianova
0

#9 jag hon är supertung! Men hon är verkligen perfekt haha :D stor personlighet för en docka… Och jag är vääääldigt försiktig när det kommer till vatten, värme och små barn som vill leka med dem :P Tack till er andra också! Ska ut och göra en liten pulka backe åt henne nu! haha :D

cornelianova
0

#9 vet du när hon blev klar?

[Hallons]
0

Super söt!

rebornmom
0

#12 Cornelianova: Jag råkade på tal om när hon blev klar, glömma bort hennes födelsescertifikat från skattkammaren. Om du pmar eller messar din adress igen så skickar jag det!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus