Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 622 ggr
[Hallons]
1

Viktiga/favorit saker

Ta foto på dina tre viktigaste eller favorit saker till din reborn/dina reborns. Det kan vara nappflaskan, filten och rosa nappen… Alltså det som DU gillar mest :) Kör igång!

[viktor26]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu är det de nya napparna. De passar perfekt, lite svårt att hitta rätt när de kan ta en hel napp.

emeliie-96
1

Det här är mina tre absoluta favorit grejer till mina reborns!

Den vita overallen hade min syster när hon va liten så den är ganska gammal, typ 26 år!

Den andra overallen tycker jag jätte mycket om för den har ugglor på sig (älskar ugglor). Haha

Och vaggan betyder så otroligt mycket för mig för att min pappa gjorde den till mig bara någon månad innan han dog.. Han har till och med sytt sängkläderna! Är så stolt över honom!

[Hallons]
2

#2 helt underbara grejer Emelie :* Din pappa var makalös på många saker, bl.a. Att snickra ihop snygga saker och sy väl :)

cornelianova
0

Min tre favoriter!

- Charlottes overall

- Jason/Teeghans nappar (har två nuk i detta mönster, en blå o en rosa)

- alla blöjor <3

[Nessie1990]
0

Vad fina saker alla har till sina reborns :) Rolig tråd! Nu är det min tur att delge mig av mina favoritsaker!

Jag har väldigt många favoriter så det är otroligt svårt att välja ^^, men har lyckats välja ut följande i alla fall: 

1. en teservis som jag köpte för någon månad sedan. Tyckte den var lite rolig för då kan jag fotografera mina (framtida) toddlers när de har "teparty". Plus att jag hade en exakt sån här servis när jag själv var liten. :) 

2. En Hello Kitty scarf jag köpte för över sju år sedan inne på H&M. Jag tycker om Japan, anime/manga, Hello Kitty och sådana saker väldigt mycket och just vid den tidpunkten samlade jag på Hello Kitty något så extremt. Hade sjukt mycket saker och en av dem var den här scarfen som jag själv har haft runt halsen en del. Nu samlar jag inte längre, men har sparat mina Hello Kitty saker och jag älskar den här scarfen speciellt mycket just för att den bär på så många underbara minnen för mig. Kommer sätta den runt halsen på min Arianna när hon kommer. Den kommer att se megasöt ut på henne! ^_^ 

3. Nappar jag köpte i Stockholm när jag var och hälsade på min bästa kompis som bor där. Det är Mimmi och Musse i gammaldags stil och jag tycker de här napparna är så coola. :) Önskar det fanns sånt i affär här där jag bor men jag antar att det blir till att beställa online. Fina är dem. :)

[Nessie1990]
0

Oj vad konstigt mitt inlägg ser ut. För mycket mellanrum, undrar hur det kunde bli så :S