(K) babybjörn el vagn
Söker nu en relativt billig babybjörn eller vagn. Jag skulle vara glad om man kan skicka i alla fall babybjörnen via posten? (Kan man det?) Annars bor jag i Skåne och kan ev hämta :) jag kan tyvärr inte betala över 500kr ): Hör av er!
#1 måste varit lite snurrig i huvuet när jag skrev 🤪 menade självklart (k)
tack för att du ändrade det
Kolla Blocket, finns massor av fina barnvagnar till en billig peng där :)
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#3 har tittat lite… Ska kolla lite till :) tror ni man kan skicka bärselen via posten??
#4 Det borde gå, hör med säljaren! Kolla Tradera också vetja!
#5 tack :)
Tradera hade massa jättebilligt babybjörnar såg jag nu! Rekommenderar dig verkligen att kolla där!
#7 har hittat en super fin för ett bra pris nu… Får se om den fortfarande är till salu.
Säker fortfarande en babybjörn/bärsele
Jag tror jag har en babybjörn bärsele hemma. Har för mig det i alla fall:) är inte hemma just nu men så fort jag är hemma kan jag lägga upp ett foto på den så kan du se :)
#10 åååå… Tack!!!!
Den jag kanske skulle köpa på blocket var redan såld. Så söker verkligen en åt Molly och kommande Collin ;)
Förstår :) men ska kolla. Jag vet att jag har en bärsele i blått och med rutigt inuti tror jag, jättesmidig att knäppa och så :) vet dock inte om det är en babybjörn men lägger upp bilder som sagt :) kan sälja den för 100 kr inklusive frakt :)
#13 super!! Har du den så köper jag den :)
Putt :)
Toppen :) jag är hemma runt 9 och fotar den då så du får se den :)
#16 låter bra!
Jag har en babybjörn i jeanstyg som du skulle kunna få för en hundring :)
Söker inte längre! Har hittat en :)