Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 1086 ggr
[Hallons]
0

(K) babybjörn el vagn

Söker nu en relativt billig babybjörn eller vagn. Jag skulle vara glad om man kan skicka i alla fall babybjörnen via posten? (Kan man det?) Annars bor jag i Skåne och kan ev hämta :) jag kan tyvärr inte betala över 500kr ): Hör av er!

Swadika
0

Ändrade rubriken till (K) istället då vi valt att använda (S) som säljes. Är det några frågor kontakta mig gärna 

//Admin

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
0

#1 måste varit lite snurrig i huvuet när jag skrev 🤪 menade självklart (k) 

tack för att du ändrade det

Evelina!
0

Kolla Blocket, finns massor av fina barnvagnar till en billig peng där :)

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

[Hallons]
0

#3 har tittat lite… Ska kolla lite till :) tror ni man kan skicka bärselen via posten??

Evelina!
0

#4 Det borde gå, hör med säljaren! Kolla Tradera också vetja!

[Hallons]
0

#5 tack :)

Evelina!
0

Tradera hade massa jättebilligt babybjörnar såg jag nu! Rekommenderar dig verkligen att kolla där!

[Hallons]
1

#7 har hittat en super fin för ett bra pris nu… Får se om den fortfarande är till salu.

[Hallons]
0

Säker fortfarande en babybjörn/bärsele

[Nessie1990]
0

Jag tror jag har en babybjörn bärsele hemma. Har för mig det i alla fall:) är inte hemma just nu men så fort jag är hemma kan jag lägga upp ett foto på den så kan du se :)

[Hallons]
0

#10 åååå… Tack!!!!

[Hallons]
0

Den jag kanske skulle köpa på blocket var redan såld. Så söker verkligen en åt Molly och kommande Collin ;)

[Nessie1990]
0

Förstår :) men ska kolla. Jag vet att jag har en bärsele i blått och med rutigt inuti tror jag, jättesmidig att knäppa och så :) vet dock inte om det är en babybjörn men lägger upp bilder som sagt :) kan sälja den för 100 kr inklusive frakt :)

[Hallons]
0

#13 super!! Har du den så köper jag den :)

[Hallons]
0

Putt :)

[Nessie1990]
0

Toppen :) jag är hemma runt 9 och fotar den då så du får se den :)

[Hallons]
0

#16 låter bra!

[Nessie1990]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kommer foton! :) Det var en babybjörn förresten som jag har. :) Som sagt 100 kronor, frakten ingår. Pma mig vid intresse så utbyter vi uppgifter och sådant (: 

Fotade lite snabbt med mobilen, det finns en beskrivning innanför selen om hur man spänner fast den och så. :)

[Nessie1990]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite dåligt ljus, men den är mörkblå med sånt där rutigt inuti som du ser runt texten typ :)

Alenzi
0

Jag har en babybjörn i jeanstyg som du skulle kunna få för en hundring :)

[Hallons]
1

Söker inte längre! Har hittat en :)