Era andra intressen
Ja, förutom rebornsen då. Vad har ni för intressen? Själv brinner jag för kaniner och framförallt kaninhoppning. Berätta!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Jag brinner för min lera. Jag skapar små fina miniatyrer i lera, små bebisar, dockor och mest mat. men just bu har jag lagt av lite med leran pga skolan och läxor. Men kaninerna är kvar som en STOR hobby.
Min hund Wille och våra andra fyra Beardedcollies, vi ställer ut
och jag tycker det är roligt att jobba med dem att lära agility här hemma.
I helgen ska vår minsta Milllan heter hon ( enda tjejen bland fyra killar)
ställas ut i Eskilstuna med husse, vi har en special klubb som kallas SBC för Bearded collies. Världens goast och roligaste ras tycker jag
och min familj. Senare i februari ska jag med Milla till Hässleholm för utställning igen, nu när våren kommer blir det fullt upp.
här en bild på min Wille❤️
#2 Åh vilken fin!
Själv älskar jag att vara kreativ. Sysslade rätt mycket med foto förut och drev ett litet företag som fotograf. Fotade mycket bröllop och barn framförallt, vilket var ganska kul, men jag fick sjukskriva mig för jag började må rätt dåligt av andra anledningar. Sedan gillar jag att måla (även fast jag är värdelös på det), läsa, spela tv/datorspel, träna, min hund och att skriva. Skrivande har varit min passion sedan jag lärde mig att hålla i en penna ungefär. :P Jag har skrivit massor av noveller, dikter, lite utkast till romaner och så vidare. Just nu håller jag på och planera och skriva på en bok som jag har arbetat med i cirka två års tid. Hoppas på att få den utgiven i år, då jag ska satsa på att ge ut den själv. :)
Jag samlar på barnvagnar, har fyra katter och en hund och en kanin, gillar att vara kreativ på en massa olika sätt och jag älskar att gå på loppis!!!!!
Mina andra intressen är först och främst mina djur. Har tre hundar, en katt, en kanin och ett gäng fiskar :) Sen älskar jag att göra armband, ska börja sälja mina armband i en salong i Norrtälje snart! :D
Förutom det så älskar jag att shoppa! Tror inte det finns någon bättre känsla än när man kommer hem med flera kassar med grejer och tar upp och tittar på allt man köpt! Haha, är nog lite av en shoppaholic xD
#6 shoppa ja!!! Aaaa… I love it! XD
Ja, jag är också lite av en shopaholic., haha! Men det är ju så roligt. Och så är jag ett fan av märkesväskor.
#8 samma här :* Jag har haft lilla Molly i ungefär 16dagar nu. Och jag brukar tröttna på "saker och ting" efter några dagar… 5-6 dar. Men Molly är jag fortfarande med en gång i kvarten :D
Jag skriver musik, skådespelar, ritar, sjunger och spelar 5 instrument på fritiden..
(Piano, gitarr, kazoo, flöjt, melodika, mungiga)
Och jag ritar/målar realism…
Skulpterar gör jag också..
Och så tar jag bilder, skriver historier och städar haha :D inte en ledig sekund