Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 566 ggr
[Hallons]
0

Vad gör du med din reborn

Hej!! Vad brukar du göra med din-a reborn-s? Har du dem och samlar eller matar du dem och tar hand om dem mm? Kram

Swadika
0

Jag samlar och gör några videos på youtube ibland :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Hallons]
1

#1 *tummen upp* Först hade jag tänkt att bara skaffa en, och sedan köpa in kut och göra egna reborns. Och ha de som en hobby. Men det har blivit mer än så… Molly är som familjens bebis och hon matas, väcks och hennes kläder byts. Jag har även lagt upp videos och bloggar. Mitt lilla "mål" är väl att skaffa en en liten pojke, samt en full body. Och kanske ska jag snart köpa något av det!!!! :D i framtiden kommer jag köpa in bit och måla, sedan kommer jag sälja vissa, och behålla en del :)

cornelianova
2

Vad jag gör med mina reborns beror på vilket humör jag är på :)

Ifall det är en deppig dag eller om jag är trött så kan dem bara ligga i min bäddsoffa.. Ibland i flera dagar/veckor.

Sen poof! så bytar jag Charlotte 15 gånger på en timme haha…

Ibland matar jag dem och byter blöja och sånt..

Men det varierar MYCKET.

Tänkte skruva upp en hylla på väggen där dem kan sitta när jag inte håller på med dem och sen ta ner dem när jag vill mysa :3

Jag älskar ändå reborns och hela grejen med målning och rotning.

Mitt rebornmål just nu, är att få ut ett limited edition kit vid slutet av 2014, men vet inte om jag hinner… Har inte råd med leran just nu och det tar minst ett år att skulptera tills man är 100% nöjd.

Men nån dag ska mitt första reborn kit komma ut :)

Och nån dag kommer jag sälja full body silicones..

Nån dag kommer jag vinna "colllii Award"

#believinginmydreams haha

[Nessie1990]
0

Just nu har jag inte direkt några reborns att göra någonting med, men när jag hade min första reborn Elwirah brukade jag byta kläder på henne, ta kort och göra videos eller så följde hon med hem till vänner ibland, på förfrågan från dem. En gång tog jag ut henne men det kände jag inte mig bekväm med. När jag inte gjorde något med henne låg hon i sin "babysäng" jag hade gjort själv av en tvättkorg som jag satt tyg runt och lagt en kudde i som madrass. 

När jag själv började reborna så blev lilla Elwirah mest liggandes, så jag gav bort henne. Nu håller jag på att reborna mitt stora Cuddles-kit som jag hoppas bli klar med snart och sedan väntar jag på min custom Arianna som Emelie här på sajten ska göra. :) Då kommer det bli mycket fotande och youtube igen med mina två små tjejer. :)

cornelianova
0

Ska köpa vagn nu snart så att jag ta med dem små ut :)

Rebornlady
0

Jag tycker det är roligast att fixa allt omkring dockorna, barnvagn, babysitter, kläder på second hand osv.