Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1130 ggr
[Hallons]
2014-01-13 17:17
0

Kit :)

Hej!! Att måla har alltid varit ett faktum för mig. Och jag har alltid velat skapa verkliga saker :) innan har jag jobbat mycket med lera :) (se bild) men nu är jag redo för att ta ett högre steg :D Jag undrar vad ett kit kostar ungefär? Har ni någon länk till en svensk bra sida? Där tullavgifter inte tillkommer. Hjälp. :)

rebornmom
2014-01-13 17:46
0

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Hallons]
2014-01-13 18:16
0

#1 tack! :)

[Hallons]
2014-01-13 18:17
0

Finns det något kit där fyllning för kropp och färg följer med? Hur ser ett kit ut ungefär

cornelianova
2014-01-13 22:26
0

ett kit är underbart haha :D

jag köpte mitt från nåt no name ställe i kina.. det gick på 300 och fri shipping. Hon är 20-22 " och heter Emily…

UNDERBAR <3

mitt största problem just nu är färg o.s.v.

@Hallons / #3 jag rekommenderar: www.tinkerbellcreations.co.uk

Det är i England, och frakten är helt ok… Ska med största sannolikt köpa alla mina grejer och sånt därifrån. Ett enda litet undantag är att dem säljer inte starter packs med ett kit. Dem säljer bara starter packs utan kit, så då får man isf köpa kit vid sidan om… Det är typ det jag ska göra efter Emily..

Leah av Sandra White (som är en klar favorit) ligger bara på £29

Tycker det är asbra!!!

Kroppar ligger på runt £ 13-14

Älskar denna sidan haha!!

Några små tips:

- Innan du väljer ett kit, kolla upp bilder på folk som har rebornat det. Vissa kit anser jag att vara svårare att måla realistiskt (t.ex Eliza - Donna Rubert).

- Kolla ALLA sidor, ebay, etsy, amazon och så innan du köper ett kit.. Risken är att man missar det kittet man vill ha på sale och köper kanske därför samma bebis för 20$ dyrare.

- Om du vill att hon/han ska kunna ha linne/inga byxor, bara body, välj ett kit med

3/4 arms, full legs

3/4 legs, full arms

full arms and legs

(3/4 är armarna som t.ex Molly har)

Silvana B
2014-01-13 22:39
0

Du kan också köpa från oncesoreal i Tyskland. Snabb leverans och dom har massor av olika kit.

Kan verkligen rekommenderas.

rebornmom
2014-01-14 08:04
0

#3 , det är inga beginnerkits på den svenska sidan utan man köper allt separat, men det är lätt att hitta vad man ska ha och det roliga är att man får bestämma färg på ögon och hår själv, som jag inte tror man får på bb.

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus