Fan.
något pissed på mig själv just nu.
har ju en vit kille (Tristan - Laura Lee Eagles) och en svart tjej (Kyra - Eva Helland), men har från början velat ha en asiatisk. var nära att min första blev en asiatisk men velade för länge och den blev såld. sedan dess har jag letat efter en asiatisk för ett lagomt pris. då i kittet Liu-san som jag letat sedan dess men det har utgått och dockorna på ebay har varit skitdyra.
så för några dagar sedan på ebay fanns plötsligt en reborn uppe i ett annat asiatiskt kit som är mitt andrahandsval om jag aldrig får tag på en Liu-san. den var dessutom billig. men så tvekade jag eftersom jag knappt hållit på med mina reborns alls de senaste månaderna, och det kändes idiotiskt att köpa en till när de bara ligger där. dessutom var det en detalj som störde mig med denna docka, vilket var att hudtonen var för rosa och kändes alldeles för 'skandinavisk', det var helt enkelt inte en hudton som passade en, i detta fall mongolisk (tror jag) bäbis.
så dagen efter skulle jag gå in och kolla igen och bestämma mig, då var den såld. nu är jag bara så himla sur på mig själv. en billig docka i ett kit jag velat ha jättelänge, så missade jag den… man är ju maximalt sämst ibland.
nä, behövde bara ranta av mig.
Sajtvärd på Skrivlust
Hahahaha. Ja ibland är man dumsnål.
Hoppas du hittar en ny bebis. I annat fall så får du beställa en.
Jag kan måla en till dej.