Reborn kit
Hej jag funderar på att köpa ett reborn kit ifrån en hemsida som jag såg att swadika hade föreslagit. Och då jag aldrig har gjort en reborn så undrar jag om det är någon här som skulle vilja göra den åt mig, jag kommer i sådana fall att bästela ett beginner kit så att personen som gör rebornen inte behöver betala någonting. :)
Hade älskat att göra custom! Fast jag har bara målat en haha så det kanske är lite risky… Men vilken sida är det? Jag letar efter billigaste pris för ghsp till min nästa…
skickar en bild på min första..
Jag rebornar den helt gratis om du vill….
(Han är lite blek på bilden, men det är blixten.. Finns bättre bilder i dagsljus)
och självklart så skickar jag bilder och målar i tunna tunna lager… du får själv välja hur röd hen ska vara o.s.v
Detta är bara ifall du skulle tycka det är ok att jag målar…
Jason:
Han är jätte söt, jag har inte bästemt mig ännu men tror att jag kommer att köpa ett kit som heter honey. Jag kan meddela dig när/om jag köper kitett
ja gör det :)
Jag hade börjat med att köpa en första reborn innan jag köpte ett kit. Det kräver mycket arbete att måla och rota och sätta ihop. Det är bra om man har något att gämföra med :)
Prata med emeliiie-96
hon är superduktig på att reborna..
tror inte jag vågar ta mig an utmaningen
Ok 😊