Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 812 ggr
[Cloudy]
0

Köpa en reborn.

Hej! Jag vill köpa en reborn, men jag vet inte från vilken sida… Och jag har inte så mycket pengar men om jag hittar den som känns rätt så kan jag nog betala lite drygt 2000. Så om ni vet någon bra sida eller säljer själv så kommentera gärna! :)

[Nessie1990]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag säljer en Sera av Marissa May. Har lagt ut henne på internationella Ebay för 1500 kronor, men är du intresserad kan du få henne för 1000 kronor plus frakt. Hon är jättefin, har magnet för napp och tar storlek 50/56 i kläder. Det enda "negativa" med henne är att lite av hennes läppfärg har gått bort, men det är enkelt att fixa om man önskar. Det syns nästan inte, men du kan ju bedöma själv på bilden :) Hon har inget hår, men jag tycker hon passar i att vara skallig, hon är verkligen söt i det :) Kan skicka fler bilder om du vill ha :)

[Nessie1990]
0

Hon kommer med massor av kläder, ett gosedjur, blöjor och lite babypuder som gör att hon luktar gott :)

rebornmom
0

http://reborns.ifokus.se/discussions/52bd5eedce12c43ae7002447-s-sunny?discussions-1 

hänvisar dig till min tråd där jag säljer min Sunny, hon har dock peruk - 1500 kr!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Cloudy]
0

Åh, verkligen söt! Men jag glömde att skriva att jag letar efter någon som jag kan få beställa en reborn ifrån… som kan göra efter önskemål eller ja… okej, jag är urusel på att förklara… :(

Silvana B
0

Jag kan göra en till dig. Gå in på min hemsida och kolla galleri där finns en del jag har gjort.

www.rebornartdoll.se

[Cloudy]
0

Tack för svaren förresten! De var verkligen söta! :) Okej, ska kolla! :)

[Nessie1990]
0

Okej jag förstår. Hoppas du hittar din dröm-reborn! :)

[Cloudy]
0

Hur mycket skulle det kosta? :)

[Cloudy]
0

Hur mycket skulle allt kosta? :) Och hur lång tid tar det ungefär att göra en reborn…? :)

Silvana B
0

Man kan inte på rak arm säga exat vad en bebis kostar att göra.

Det beror på vilket kit man vill ha och var man köper från. Sedan till kommer kanske ögon ca pris 180:- till 250;- kr. Hår,fyllning,och kropp.

Ögon går att köpa billigare om man väljer acrylögon.

Massor av olika priser på hår beroende på kvallitet och vart man köper.

Ibland kan man få tag på ett kit på rea.

Man kan aldrig ta betalt för alla timmar det tar att måla och rota hår, men jag tror att de flesta som rebornar älskar att se resultatet av en färdig bebis. Man får räkna med ca 2 månader från beställning till färdigt, så klart beroende på hur lång leverans det är på delarna.

Har du någon bebis du vill ha så maila mej så kan jag räkna lite på det.

Med vänlig hälsning Silvana

[Cloudy]
0

Okej! Tack, ska kolla lite! :)