Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1068 ggr
00eme05
1

Reborn-kanal

Hej! Jag och ett par andra har nu en reborn-kanal på videofyme. Vi lägger upp allt möjligt om reborns, detta är bara lite som vi visar: Box openings, våra reborns, shopping haul, tips och pyssel till dina reborns, morgon/kvälls rutiner, saker du kan göra till dina reborns och MYCKET MER! Gå in på www.videofyme.com och sök på "reborns" följ oss där! Kram Emelia

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[00emi07]
0

Här kommer jag! (Äger också kanalen)

cornelianova
0

Har inte fixat ner appen än, men tänkte göra det idag då datorn strular

[00emi07]
0

#2 ok (: Cornelianova är då också en av de på kanalen

Crucio
2

ni kan inte tänka er att lägga upp videorna på youtube också? på videofy måste man ju tydligen bli medlem för att kunna kolla.

Sajtvärd på Skrivlust

Rebornbabyn
0

#4 Håller med.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[Hallons]
1

#4 jag är med och startade "det hela" och tyvärr lägger vi inte upp videor på youtube för att jag haft en kanal där innan där två pedofiler tog i kontakt med mig. Så det blir ingen youtube. På Videofyme kan ni bara ladda ner det, eller söka på "Videofyme" på datorn. Komma på användarnamn och lösen… Och sen kan man faktiskt hitta på en mejl om man vill! (:

Heå
0

#6 Precis 🙂

Mvh Hanna.

Crucio
0

någon särskild anledning att gubbar inte skulle kontakta er på videofy? om man är medlem har man väl samma tillgång till saker som på youtube eller?

meddelanden från 'pedofiler' som du säger är ju bara att ignorera, inte ha er mejl öppet på er profil så de inte kan kontakta er på något annat sätt. tror ni skulle få mycket mer folk som kollar på youtube eftersom den sidan är så stor och det redan finns massor med folk som kollar på rebornvideos där.

Sajtvärd på Skrivlust

[Hallons]
0

#men kära nån… Vi vill inte ha ett konto på youtube (:

Crucio
0

nej tydligen inte, jag bara tänker att ni skulle få mer tittare och att om anledningen är att ni blev kontaktade av pedofiler fattar jag inte hur videofy skulle vara bättre, men oh well.

Sajtvärd på Skrivlust

[Hallons]
0

#10 jag är ledsen, men youtube blir det inte (:

Rebornbabyn
2

#11 Vad synd. Då kan tyvärr inte jag heller kolla på era videos, för jag har endast Youtube.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[Hallons]
0

#12 ok ):

cornelianova
0

Jag trivs med youtube! Så jag har min kanal där… Min telefon måste uppdateras för att skaffa videofyme, och jag har inget utrymme (trots endast 10 bilder) så det får bli youtube för min del… Hat inte kunnat ladda upp boxopening då datorn strular :(

[Hallons]
0

#14 ok (: