Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 1214 ggr
[00emi07]
0

(K) rebornbaby

Hej! Nu blir jag snart helt galen!! Jag bara måste ha en rebornbaby… Så nu undrar jag om det finns någon som kanske kan skicka via posten eller som bor i Skåne… Jag betalar min rebornbaby själv och sparar just nu… Jag kan tänka mig under 1000kr.. Någon som har en till salu? (:

[00emi07]
1

Hej! Jag ska ju snart få hem min lilla tjej men jag söker en liten blundande reborn. Jag kan tänka mig ett pris under 1500kr. Hör av dig om du har någon till salu. Jag sparar just nu och antar att jag har exakt 1500kr om ca fyra månader…

[00emi07]
0

I med att jag snart fyller år är jag väldigt intresserad av att köpa en liten tjej eller kille, blundande eller inte.. Jag tänker mig ett pris som är vid 1500kr kanske? Hör ab dig

Crucio
0

kolla tradera. om du kan engelska finns även ebay. detta är inte det enda ställe där du kan få tag på en. speciellt blundande dockor finns det ju jättemånga av. däremot kan det blir svårt om du förväntar dig under det priset då de flesta reborns kostar 2000 och uppåt.

Sajtvärd på Skrivlust

[00emi07]
0

#3 jag känner mig tryggare med att handla här, och jag har inte brottom med att köpa en reborn, jag väntar tills jag hittar en jagvveekligen vill ha(:

Crucio
0

inte det intrycket man fick när du anmälde intresse på nästan varje säljtråd här under ett par dagar. :p har dock aldrig blivit lurad på vare sig ebay eller tradera. gäller att kolla folks omdömen, om någon sålt mycket och bara har bra omdömen är risken ganska liten att bli lurad. jag har handlat jättemycket på de sidorna.

Sajtvärd på Skrivlust

[00emi07]
0

#5 ok, det är verkligen inte meningen. Men jag har faktiskt gillat varenda bebis som har varit/är till salu.