Dessa problem med oseriösa köpare?
För två månader sedan la en tjej en handpenning på 500 kr på Nala kitet och skulle därefter betala de återstående pengarna, då hade hon slösat bort de och kunde bara betala en del, sedan blev hon sjuk när hon skulle få pengar nästa gång(vet ej om hon verkligen blev sjuk), och sedan skulle den sista betalningen på 600 kr sättas in den femtonde och det var en onsdag, det skulle ta 1-3 bankdagar vilket det var igår. ÅÅH, ska jag sälja henne till någon annan? :/
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
mitt tips är att avvakta och se… om hon fortfarande inte betalat om en vecka, så försök sälja henne till nån annan :)
Tack för svaret! Ska fundera riktigt noga på detta nu alltså….
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
ja gör det :)
Hej. Jag har råkat ut för samma sak, fast hon som skulle köpa av mej skickade en förfalskad insättning och ville att jag skulle skicka vilket jag så klart inte gjorde. Efter flera månader med än den ena ursäkten efter andra skrev jag till henne att jag säljer vidare.
Den här personen heter Hellqvist i efternamn så se upp med henne.
Vi har oxå råkat ut för oseriösa köpare, vänta några dagar till, men sälj sen din docka vidare, de flesta har varit via tradera, men då har vi gått vidare och stoppat dem, inte roligt, brukar fungera när man skriver att
om betalning inte fullföljs så behålls den inbetalade summan och köparen förlorar de pengar de redan betalat in, det ska man allra helst skriva när de ber om avbetalning.
Hoppas du får ordning på försäljningen🙂
Hej! Jag letar just nu efter en billig reborn. Du har möjligtvis inte henne till salu? Om hon är till salu är jag intresserad av att köpa henne