Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1324 ggr
Lena650
1

Daniel har kommit hem idag.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så underbart mjuk o go, lätt att klä av o på. Kan ha både finger eller tummen i mun. Så jättefint rebornad, tusen tack Silvana. Han var allt värd att köra 60 mil för att hämta.

Lena650
0

Här provar han o suga på sin finger, men de vill sej inte riktigt.

Bättre att prova med tummen.

Lena650
0

Det blev tummen.

[viktor26]
0

Lycka till med Daniel, han ser så nöjd ut🙂

Han är lik Vanessas Lina som hon sålde, som Mariannes reborn dolls gjorde, fast hon var vaken.

Lena650
0

Detta är kitet Henry. De har samma armar o ben fast pojk kropp. Jag ska även beställa Dakota som då Silvana ska reborna någon gång nästa år. Hon får dockorna så verkliga. Jag är verkligen glad för honom. Var det den som ni hade men ni tyckte inte kunde böja armar o ben? På Daniel kan man böja dem helt dubbla, så han är lätt att klä.

Fia81
0

Grattis :) till en fin liten gosse :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Silvana B
0

Skönt för honom att komma hem till sin familj. 🙂🎈

Swadika
0

Åh så söt han är :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[sussi58]
0

Grattis till Daniel! Jag har oxo det kitet men som flicka. Hon ska bli till salu på tradera för jag gör om i min samling.

Pappedojjen
0

Grattis till en söt liten kille!!

[viktor26]
0

Ja, det var samma kit som Henry/Daniel, Leo som kom i fredags har allt och är helt i Silicon så mjuk inte alls som Vicktoria kittet som vi sålde.

Skönt när man är nöjd🙂

Lena650
0

Jag fick känna på Silvanas Silicon bebis o jag kan påstå att Daniel är då lika mjuk. Kan de bero på hur mycket man stoppar dem. Jo jag kommer ihåg er Viktoria att hon inte kunde böja armar o ben, var också svår att klä. Men sådan är inte Daniel. Ni får känna på honom när vi träffas nästa gång.

rebornmom
0

Så underbar han är Lena!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[viktor26]
0

Skönt att Daniel är mjuk och go och lätt att klä av och på.🙂

Man har kanske kommit längre och närmre siliconet idag med det mjuka vinylets "soft" och det är väl bra för framtida dockor.

kan ju oxå bero på hur man viktar dem, våran Viktoria var dåligt viktad från början, Marianne viktade om henne, men hon var ändå svår att klä av och på med den mindre vikten, kanske kittet idag är bättre en de första som kom.

Ha det bra!

Lena650
0

Jo de kan hända att vinylen är bättre nu. Allt går ju framåt o de kommer väl på mera ideer som är bättre. Igår var Daniel på visning för första gången o han blev så beundrad.