Ny Toddler på väg!
Hej,
Här om kvällen var jag inne på Ebay och tittade på auktioner som var på väg att avslutas… Och då såg jag den här underbara tjejen ❤️ Jag kunde bara inte motstå att köpa henne, och hon kommer hem i december 😃
Skulptur "Louisa" av Jannie De Lange. Ljusblont handrotat human hair, Genesis heat set paints, Underbara ögon i purple blue. Artisten är ny för mig men Louisa ser ut att vara bra rebornad och artisten har fått många fina omdömen på Ebay.
❤️Här kommer två bilder tagna ur hennes auktion❤️
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Roligt , vi väntar oxå på Lovisa av samma kit som Marina Blue i Sverige rebornat, hon är hemma om en vecka!🎈
En helt underbar toddler! Lycka till med din Louisa❤️🎈
#3 av viktor26 Å vad roligt
Ni måste lägga in några bilder när hon har kommit
Nu när du säger det så mins jag att du skrev att hon var på väg det i ett annat inlägg
Ska bli så spännande att se er flicka
Jag har börjat handla några "Toddler" saker till mina två flickor nu så dom ska känna sig som hemma när dom kommer
Bla ett jätte fint gungfår från Jollyroom.se, leksaker och några kläder från Carters är beställt till dom
Jättefina småbarn. Grattis
Jättefina båda två, fåret,ska vi gå in och titta på på Jolly rum till Milla & Lovisa, Vanessa har oxå köpt sig lite kläder till Lovisa som pyamas
liten jacka, men väntar och ser vilken storlek hon kommer att ha.🙂
Vi har en länk till Lovisa i officiella reborngravid
🎂Ska kolla länken till Lovisa🎈
Grattis till båda dina fina tjejer! :) Jag ska snart köpa en toddler jag också, de är så fina :) Skulpturen jag har tittat på är Arianna av Reva Schick. :) Har dock lite beslutsångest nu över om hon ska vara sovande eller vaken, tycker båda är lika underbara:)
#10 av Nessie1990 Tack ❤️ Vad roligt att du ska köpa en Toddler också 😃 Arianna är jätte fin ❤️ Jag förstår att det är svårt att välja 🙂