Mitt kit har kommit!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mitt nybörjarkit kom idag, blev glatt överraskad då jag inte förväntat mig att det skulle vara här på så kort tid, det tog bara sex dagar för det att komma från usa till Sverige :) Ska lugnt beställa därifrån igen! Blev helnöjd med grejerna och ska kanske börja fixa på honom redan ikväll om jag känner att jag orkar. Annars kommer jag börja fixa på honom imorgon :)
Gjorde en video när jag öppnade paketet :) Hoppas den kommer med i inlägget!
Såg videon ! Det verkar superkul!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Vad kul. Glöm inte att vara noga när du tvättar. Använd diskmedel med en mjuk svamp. Du kan tvätta ini huvudet också med lite ättika på en mjuk bit bommul så är det lättare att limma håret när du rotat. Lycka till.
Det ska bli kul att se bebisen färdig.
Får man fråga vad det kostade?
Hoppas vi får följa dej under tiden…!
Spännande att följa , då vi går i tankar att beställa kit och måla,
Lycka till!🙂
Glömde säga fin video!!
Tack allihop! :) Började reborna i helgen när jag var hos min kompis i Stockholm och… jag blev faktiskt klar med honom också! Vi pysslade så mycket och så konstant att han blev klar. Han heter Caspian Elliott och är "född" den 5e oktober 2013. Nu håller jag på att försöka "bonda" med honom. Dock tycker jag att han blev lite för röd och funderar därför på att göra om målningen (efter en hel del googling har jag förstått att det går) men det konstiga är att ju mer jag tittar på honom desto mer tycker jag om honom så jag får se hur jag gör. Han fick en lite för röd mun vilket jag grämer mig över, så jag överväger lite hur jag ska göra. Än så länge gömmer jag det med en napp. Han har lite små färgmisstag här och där men det var allra första gången jag rebornade och jag är stolt över mig själv för att annars vara så dålig på färg, målning och sånt :) Jag vill absolut fortsätta reborna och funderar på att beställa ett prematurkit härnäst. Men då får det ta litet längre tid att göra klart, för att sitta såhär konstant är inget jag gör om. ;)
Slänger in en bild på honom. (: Hela nybörjarkitet kostade 1700 med shipping till Sverige från USA, såg att #3 undrade! Har tagit lite WIP bilder också och kan dela med mig dem lite senare om ni vill :)
Ber om ursäkt för att bilden inte är rättroterad…!
Han ser jätte fin ut. Bra jobbat
🎈🎂
Helt underbar!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Han ser ju jättegullig ut!! De riktiga babysar brukar ju vara lite rödfnasiga i ansikte, tycker du lyckats bra!🙂
Jätte söt ❤️ bra gjort 🙂
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Tack allihop! :D
Hej!
Har en fråga,När ni målar reborn och"bakar" delarna görs det i vanlig ugn
och hur varmt ska det vara? och görs det efter varje lager färg?
Tack på förhand!
Jag bakar i vanlig ugn, för alla de ugnar jag haft hemma som är fristående håller inte värmen. Jag bakar i 140 grader 8 min efter varje lager.
Hade önskat det fanns en fristående ugn som var ok för det är nog inte bra att andas in vinyldoften. Ventilera ordentligt.
Ok tusen tack för ditt svar!