Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1001 ggr
[Nessie1990]
1

Sam av Marissa May

Har precis beställt ett beginnerkit för att göra en egen reborn på http://www.bbreborndollsupplies.com :D Det blev en Sam av Marissa May, alltså tvillingen till min Sera (Elwirah)  som jag har här hemma. Jag är SÅ excited! :D Tänkte göra dockan till en pojke och det ska bli jättekul. Nu är jag jätteförväntansfull och taggad på att fixa iordning honom! :D

Swadika
0

Älskar Sam, har haft den dockan hemma, en liten Samuel, men tyvärr bondade jag inte med honom men han var väldigt fin ändå :) Sen har jag kiten av Sam och Sera här hemma i min garderob, så någon dag när jag bor större så ska jag skicka iväg dem för målning :D

Många bilder tyker ni nog att ni redanhar sett men det ärbara snarlika :P Jag fick över 50 bilder på Samuel och jag har delat upp det i fyra "dagar" och detta är tredje dagen :P

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

så kul!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Silvana B
1

Lycka till med lille Sam. Reborna är en fantastisk hobby som man lätt blir beroende av.

emeliie-96
0

Vad kul att du har beställt nu! :D

Jag började måla mitt nya kit idag, skulle egentligen ha börjat igår men jag lyckades få knät ur led så jag hade för ont för att kunna koncentrera mig.. Men idag har det varit full rulle med målandet! Det är så himla kul att se hur den ser mer och mer verklig ut för varje lager! :D

Lycka till med ditt lilla projekt!

[Nessie1990]
0

Tack allihop! Jag ser verkligen fram emot att få hem allting så jag kan börja måla och fixa! :D vill att tiden ska gå fort nu! ^_^ är säker på att jag kommer att tycka om att reborna, det verkar vara en så himla kul och mysig hobby :) dock glömde jag, klantig som jag är, att beställa ögonfransar till honom. Får se om jag beställer det i efterhand eller inte, annars får han vara ögonfranslös. Haha. #1: vad fin lilla samuel var! :) men tråkigt att du inte bondade med honom. Vad kul att du har sam o sera hemma, det är otroligt fina kit :) jag är så glad över att snart ha dem förenade hemma hos mig! :) #4: tack! :) ajdå, låter inte bra med knät. Hoppas det är bättre nu! :) och kul att du kom igång med att måla :D ser fram emot att se när hon är klar :D

Silvana B
0

Du kan rota ögonfransarna. Det blir mycket finare.

[Nessie1990]
0

#6: Tack för tipset! Det tänkte jag inte ens på att man kan göra. Men det är ju klart att man kan (: Då kommer jag att göra det. Tack! ^_^