Reborns iFokus

Reborns

Etikettbilder
Läst 4098 ggr
Fia81
0

Mina 3 Silikon bebisar :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Här kommer bilder på mina 3 sötnosar :)

"Montana" Nu Elmer från Michelle Fagan.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Fia81
0

"Cry Baby" från Angela Lewis, påväg till mig nu :)

Fia81
0

"Nadia" från Andrea Arcello, påväg till mig nu :)

Fia81
1

Jag håller med om att full kropps silikon bebisar fortfarande är dyra… Men silikon bebisar med tygkropp går faktiskt att hitta till samma priser som reborns, man kan göra riktiga fynd på andrahandsmarknaden :)

Hoppas mina 3 sötnosar kan inspirera :) :)

//Fia

Swadika
0

De är riktigt fina :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

Tack :) :) :) //Fia

Lena650
0

Jag håller på att spara till en silikon bebis, men de kostar ju massor.

Fia81
0

Jag håller med, min helkropps silikon Elmer kostade 19 000 kr inklusive frakt och tull från USA. Och då skrev Michelle Fagan ett lägre värde på paketet för att få ner tullavgiften åt mig… Då var jag nervös, men paketet kom fram helt och fint :) Dessutom fick jag vänta 8 månader på honom… Men det var det värt :) Dom två tjejerna som jag väntar på nu har tygkropp och då sjunker priset betydligt :) Cry babyn ska jag "sätta ihop" själv, då sparar man också pengar :) Jag har beställt Silikon inlägg (mage & rumpa) från USA som jag ska använda i tygkroppen :)

Fia81
0

Vill bara nämna att jag sålde hela min fina reborn samling för att ha råd… :) :)

[sussi58]
0

Hej!

Jag är lite sugen på en hel Silicon bebis, Men är det inte dyrt att ta hem dom hit? Och har du tips på var jag kan köpa en ifrån?

Fia81
0

Hej, Du kan köpa en direkt från artisten, då är det oftast väntetid, man betalar en deposition och har sen möjlighet att dela upp betalningen 6-9 mån. Många erbjuder även att skriva ett lägre värde på paketet för att få ner tullavgiften. Angela är en duktig artist med bra priser och fina bebisar. http://angelaoriginals.com/gallery.html Du kan även köpa från en dockbutik men dom har ingen möjlighet att skriva ett lägre värde på paketet. Dom erbjuder avbetalning upp till 12 mån. Gå in på The Doll House och titta :) http://www.dollhse.com/index2/home.php?cat=767 På Ebay finns det många fina bebisar, man kan köpa helt nya eller begagnade, Priset kan bli dyrare men man kan också göra fynd. Oftast kan man dela upp betalningen en kortare tid och få ner värdet på paketet, men det beror på säljaren så det är något man måste kolla upp. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=Silicone+baby&LH_PrefLoc=2&_sop=3 Om du googlar på "full Silicone baby" som kommer du hitta fler artister och bebisar :) Lycka till

[sussi58]
0

Hej!

Tack så jättemycket för tipsen :)

Fia81
0

Det var så lite :) hoppas du hittar din dröm bebis :)