Reborn Toddler?
Hej, Jag funderar på om min nästa baby till samlingen ska bli en Toddler :) Jag har tittat på IRIS av Adrie Stoete, så fin :) Finns det någon annan som har någon Toddler reborn eller förslag på skulptur? :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Hej,
Vi har vår Milla, toddler by Ann Timmerman kit Camille,
rebornad av Marina Blue Nursery, jättegullig toddler, finns oxå som sovande,
Jätte fin skulptur :) Har du någon bild på Milla :)
Charlie är verkligen jätte söt :) vilka vackra ögon, hur stor är hon? Hur stor är Milla? :)
Vilken söt solstråle :) :) Då är Charlie i samma ålder som "Iris", hon är ca 75 cm lång :) :) Kan Charlie stå också eller sitter hon?
Jag vill också ha en toddler. De är så fina :) Jag gillar verkligen Arianna-kitet, som Swadika har en version av. En annan favorit jag har är Chloe-kitet av Ann Timmerman, men tror hon endast är 24 inches eller något sånt. http://www.ebay.com/itm/AMAZING-TODDLER-CHLOE-FROM-KIT-ANN-TIMMERMAN-/221279794064?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33854db390 här finns en version av Chloe-kitet som är fin tycker jag :) Henne funderade jag länge på, men nu väntar jag förhoppningsvis hem en annan baby så det får vänta lite :)
Iris ser också helt underbar ut :)
Tack för tipsen :) Chloe är mindre än vad jag tänkt mig, men mycket fin :) Det blir nog "Iris" för mig :) Vad tycker ni om örhängen? Fick frågan om jag vill ha det :)
Milla ( Ann Timmerman kit Camille)
Väger 4 kg 300 g längd 60 cm
Väntar hem en ny toddler i oktober Louisa av Jannie de Lange
hon är ca 68 cm lång.
Glömde tillägga att alla toddler här var jättesöta, Iris är oxå ett söt kit
en stor tjej, vår Milla kan sitta och med stöd stå, inte raka ben.🙂
Fia81, jag tycker örhängen är grymt gulligt på toddlers :) Skulle nog själv vilja ha det på min framtida toddler :)
viktor26 Louisa av Jannie de Lange är ett mycket fint kit :) ska bli roligt att se henne i Oktober :) Jag gillar Millas ansiktsuttryck, söt tjej :)
Nessie1990 Ja det får nog bli örhängen :) några små söta :) Vilken baby väntar du på nu?
Swadika Håller med :) fint med sittandes :) Såg på bilden att Charlie också har örhängen :) fint :)
Jag håller på att buda på en Zachary av Joanna Gomes på Tradera :-) ska få honom i födelsedagspresent lite för tidigt av min kille (då jag fyller år i dec) så nu väntar vi ivrigt och hoppas att vi vinner :) fastnade verkligen för kitet, det är så himla gulligt :) nästa gång blir det nog en liten toddler jag ska köpa. Det finns ju så mycket fina reborns! ^_^ här är säljarens bild på honom för övrigt :) håll tummarna för mig! :)
#17 tänkte också bjuda på honom! Tycker han är underbar!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
#18 ja, det tycker jag också! :) Han är helt otroligt söt!
Vilka gulliga bilder, viktor26! Milla ser helt underbar ut :)
Zachary ser väldigt fin ut, söt skulptur :) Lycka till :) Milla är bedårande, fin skulptur och målning. härliga bilder :) Nu blev jag ännu mer sugen på en Toddler till samlingen :)
Milla är en av de bästa bästa vi har av vårt samlande!!❤️
Zachary är en väldigt gullig baby lycka till ni som budar på han!
Nu är det klart :) Det blir "Iris" :) Hon kommer till mig i November :) Så spännande, min första Toddler :)
🙂 Tack ❤️
Så söt lilla Iris är :) Grattis till henne :D
Grattis till henne, ❤️
Grattis ! Hon är jättefin!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Tusen Tack till er Alla :D
Grattis!
#36 Åh, vilka söta kläder! Jättegulliga. :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Tack
Jag tror hon passar bra i milda färger :)
Jättegulliga kläder!🙂