Rebornträffen i Jönköping
Hej jag har nu sett på omröstningen som jag hade i en annan tråd här på siten vilka datum som blir bäst för rebornträffen här i Jönköping och de allra flesta verkar vilja och kunna den 28e september. Jag vet också att inte alla som vill komma har möjlighet att ta sig till Jönköping just den dagen, men eftersom de flesta kan den 28e september tänkte jag att rebornträffen blir av då i alla fall. Ni som inte kan komma hoppas jag att se på nästa rebornträff istället. :)
Ni kan nu börja anmäla er till rebornträffen i Jönköping den 28/9, det gör ni genom att skicka ett privat meddelande till mig här på siten där ni skriver hur många ni blir som kommer (alltså om ni är flera på en anmälning så att säga) samt om ni har några allergier jag bör känna till då tanken är att jag ska bjuda på någonting litet att äta. Även övriga allergier, såsom pälsdjur och sådant. Jag har en dvärgpudel hemma men hon klassas som "allergivänlig" hund, men självklart ska jag städa ordentligt och hålla henne borta för den som är väldigt allergisk. Kan tillägga att hon inte fäller. :)
Jag har en bäddsoffa så det finns möjlighet att stanna över natten om man behöver göra det, egen luftmadrass eller dylikt kan medtagas om det är flera som planerar sova över.
Jag vill att minst fyra personer anmäler sig för att rebornträffen ska bli av :)
Både ni och era reborns är väldigt välkomna! :)
Ja :( Kände att jag väljer det datum som folk röstar mest på och då blev det 28e september. Vi får ses på nästa träff istället :D