Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 1622 ggr
Swadika
1

Säljer/byter rebornflicka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så att jag nu faktiskt får inse att Prim inte passar mig, jag vill ha en sovande flicka istället. Därför säljer jag nu henne eller ev byter mot en sovande flicka. 

Kit: Maya av Linda Murray
Längd: 52 cm
Vikt: 2600g
Klädstorlek: 50-56

Pris: 2900:- (köptes för 3500) jag kan tänka mig betala mellanskillnaden om du har en dyrare sovande flicka. Annars betalas mellanskillnaden till mig. Frakt är ej inräknat i priset. Går att se fler bilder på henne här: http://dayviews.com/momtoareborn/album/312523/

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Är du intresserad av Sweet Carolina av Marita winters så ska jag fundera på om jag kan tänka mig att byta, dock gick hon på 4000

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Swadika
0

Ja kanske, jag kommer inte riktigt ihåg hur din flicka ser ut :) Du har ingen bild?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Hon är snart ett år gammal och jag köpte henne ny, så vill du ha henne så ska jag verkligen fundera på det! :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

Ja men du kan väl fundera på det och sen återkomma till mig :) Vem är som har gjort henne? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Marita Winters och hon som målade ska jag kolla upp för jag är i göteborg nu och har hennes födelsecertifikat hemma :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

Absolut :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Inte för att på något sätt pressa eller så, haha men om det är så att du inte vill byta har du lust att säga till. Bara så att jag vet :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Jag förstår, har sådan beslutsångest :P

Hör av mig så fort jag kan!

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
1

Haha det förstår jag, det är så svårt :) Absolut du behöver inte stressa jag har inte bråttom :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Fortfarande kvar :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Fortfarande kvar :) säljer henne hellre än byter, men kan tänka mig att byta henne också :) Hon är riktigt fin men tyvärr bondar vi inte speciellt bra (:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

Om jag och "Nadia" som kom hem igår inte bondar kanske du vill ha henne ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Swadika
0

#12 missade helt detta inlägg, men om det är intressant så kan jag kanske tänka mig att byta Prim mot henne, men har inte råd att betala någon mellanskillnad tyvärr då jag precis beställt en annan reborn :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

Hon finns på Tradera nu ❤️ 4098 kr samma som jag betalade :) Prim är fin men jag gillar sovande bäst :) Tack i alla fall ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Swadika
0

Samma här :) tycker också som sovande bäst :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns