Youtube-kanaler
Jag tycker det är jättekul att titta på reborns på Youtube och har en egen (nystartad) kanal där jag lägger upp videos på min reborn och mina andra dockor (är det tänkt i alla fall :)) och undrar om det är fler än jag som har en reborn-youtubekanal här på siten? Vore kul om ni ville länka för det är alltid kul att se andra med reborns tycker jag :) Ni får gärna dela med er av era bästa tips på bra youtube kanaler överhuvudtaget också, vill gärna ha nya att titta på. Just nu tittar jag på en som heter Littlexloves (länk)
:)
Hej, Vad spännande :) Jag har ingen egen kanal men jag brukar gå in och titta om det finns några filmer på samma skulptur som jag då kanske ska köpa :) Då får man en bättre uppfattning om silikonets mjukhet och hur dockan "rör sig" :) Jag ska gå in och titta på din kanal sen :) rolig ide :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag har en kanal :) lägger dock inte upp speciellt mycket videos tyvärr och jag talar dålig engelska, haha :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Fia81: Det är faktiskt en väldigt bra idé att kolla upp kiten på Youtube. Det har jag aldrig tänkt på, jag brukar bara googla bilder. Men du har ju rätt i att man får en bättre uppfattning på video :) Kul att du vill kolla in min kanal. :)
Swadika: Vad kul att du har en kanal :) Jag gick in och subscribade ^^Jag tycker inte alls du pratar dålig engelska :)
Swedishrebornmom heter jag på youtube, jag laddar upp ganska ofta och tkr det är jätte kul att göra videos!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
#4 åh vad roligt, då ska jag gå in och titta :D
#5 :D
Hej,
Nu har jag också en kanal :) Jag har lagt ut en "film" på Elmer :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Åh vad kul, ska titta :D