Reborns iFokus

Reborns

Etikettoff-topic
Läst 658 ggr
[Nessie1990]
0

Intresse för rebornträff i Jönköping?

Det verkar finnas ett intresse för rebornträff här i Jönköping, vilket jag tycker verkar jättekul! :) Jag tänkte höra hur många det är som skulle vilja komma och när i så fall ni skulle kunna tänka er. Jag har lagt upp lite olika förslag på lördagar som jag är ledig och kan tänka mig. Jag hoppas min undersökning jag skapat fungerar :P Jag har en bäddsoffa så jag kan erbjuda sovplats till en person eller till ett par som kan tänka sig sova ihop samt så har jag ju golv man kan sova på om luftmadrass medtages. Jag bor i ett litet samhälle strax utanför Jönköping som heter Råslätt, det finns direktbussar dit som jag också kommer att åka med då jag varken har bil eller körkort. :) För er som färdas med bil kommer jag att ge en vägbeskrivning till. Men ja, all praktisk info kan vi ju ta senare när det börjar närma sig :) Självklart möter jag upp på stationen här i Jönköping. 

Jag har aldrig varit på en rebornträff förut så jag undrar lite vad ni brukar göra, ni som varit på någon? Jag tänkte det kunde vara kul att ses och pyssla med våra reborns, gå promenader kanske och så finns det shoppningmöjligheter både i vårt shoppingcenter A6 samt i centrum. Sedan tycker jag att det ska bli jättekul att bara ses och se vilka man är och så :) Jag är lite blyg, men så fort jag kommit över den spärren är jag väldigt social och pratglad :) 

Hör av mig senare om vilken dag träffen blir på :)