Precis hittat hit :)
Hej allihop! Jag är ny här :) Min största hobby förutom min man och mina två härliga barn är reborns :) När jag upptäckte reborns för några år sedan började jag med vinyl bebisar, men har idag gått över till silikon helt och hållet. Jag har idag en underbar Full silicone baby "Montana" pojke av Michelle Fagan och väntar nu även på "Nadia" av Andrea Arcello samt en Cry Baby av Angel Lewis :) Dom är i silikon men med tygkropp :) Finns det någon mer här som älskar silikon bebisar :) //Fia
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Hej och Tack :) Absolut, jag laddar upp bilder på dom alla tre senare :) //Fia
Jo om någon har några frågor eller undrar något om just silikon bebisar så hjälper jag gärna till :) Jag har lärt mig mycket genom åren :) //Fia :)
Välkommen hit 😃 Jag heter Nessie och jag har precis skaffat min första reborn, en liten Elwirah som jag döpt henne till :) Såg dina bebisar i ett annat inlägg, de är grymt fina och söta verkligen :)
Hej Nessie, Tack :) :) Jag såg ditt inlägg om Elwirah, hon är så underbar :) du måste vara så lycklig :) Grattis :) //Fia
Varmt välkommen! Jag är Medarbetare här på sajten. Du får gärna skicka meddelande till mig, Swadika eller någon annan Medarbetare ifall det är nått du undrar över. :) Hoppas att du ska trivas.
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Tusen Tack 🙂
//Fia
Välkommen hit!
Jag har 7 st reborns, de flesta i blandning av silikon och vinyl.
De heter så mycket som:
Milja, Leyah, Nellie, Gimli, Sunny, Samwise & Arwen :)
Kolla gärna in min youtubekanal: SwedishRebornMom
och åter igen stort välkommen hit och hoppas du kommer trivas!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Hej och Tack :) Absolut jag ska gå in och titta :) Jag hade också flera reborns förut men jag sålde alla för att kunna köpa min silikon pojke… När han kom så tänkte jag att nu ska jag bara ha EN… men det kunde jag inte hålla :) :) väntar just nu på två söta tjejer :) :) så spännande! //Fia
Vilka underbara namn du har valt :)
:Fia: tack!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus