Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1263 ggr
Fia81
0

Reborn mässa!

Hej, Jag har sett att det finns Reborn mässor i bl.a. Tyskland. Är det någon som har varit på någon sådan eller som skulle vilja åka? //Fia

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Swadika
0

Skulle så gärna vilja åka :D Fanns förr en dockmässa i skåne någonstans och vet att några rebornartister var där, men tyvärr så las den den för några år sedan. Reborn intresset är inte jättestort i Sverige tyvärr så skulle nog vara svårt med en rebornmässa men en dockmässa tycker jag skulle kunna gå att ordna någonstans :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

Det visste jag inte att det funnits. Tyvärr har du nog rätt det är för få som har detta intresse i Sverige… Men om några år kanske det är fler :) Jag vill absolut åka på någon mässa någon gång :) vore så otroligt kul :)

Swadika
0

Det vore det verkligen :D Har planerat någon gång att åka till min kompis som bor i USA (hon har också reborns) och de har reborn och dockmässor i delstaten hon bor i ganska ofta, så tänkte passa in så att resan blir när de har mässa där hon bor så man kan åka tillsammans med henne :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fia81
0

Det låter jätte kul :)

[Nessie1990]
0

Det låter jättespännande med reborn mässa! Önskar att intresset för reborns var större här så sådant anordnades. Jag skulle i vilket fall som helst vilja gå på något sånt någon gång när man har möjlighet och pengar ^^ Kul att det finns lite i Tyskland i alla fall. :)