Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1479 ggr
[Nessie1990]
0

Egna magnetnappar?

Har köpt ett set nappar till min lilla reborn (som kommer imorgon, LÄNGTAR!!!! :D)  och som jag nu vill göra om så att hon kan ha dem. Vad använder man för magneter? Och var köper man magneter? Kan man köpa på exempelvis panduro? Är heeeelt ny på detta med reborns, det är ju en hel djungel där ute med saker som man kan tänka på och tips och trix. :) Och magneter finns det hur många som helst av så vad ska man använda egentligen? :) Blir hemskt glad av alla svar jag får :D Tack på förhand!

[viktor26]
0

Hej,

Magneter finns på ev panduro eller hobby affärer, tänk på att fråga

om de starka små 1/2 cm (5-7mm) vi har limpistol att sätta fast limmet med, de håller bäst så. Magneter finns oxå på Ebayuk, billigare, får flera på ett köp, vi köpt från England.

Vänta med att limma napparna tills hon kommit hem så du sätter magneten rätt, lite olika hur nappen med magneten passar på munnen.

Lycka till!🙂

Swadika
0

Hittade starka magneter på dollarstore sist jag var där :) Kommer inte ihåg vad de hette men de var riktigt små och starka, använde dem senast nu när jag gjorde nappar :)

Tänk på att sätta en tygbit eller något för att inte skada färgen på läpparna. Sist nu hade jag ingen tyg hemma så jag använde sådan här "sårtejp" kallar jag det men vet inte om det är vad de heter, men en de har en mjuk lite tygaktig sida och klister på andra så slipper man limma :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Nessie1990]
0

Tack för alla tips och råd :) jag har nu köpt små starka magneter som jag hoppas ska fungera. Längtar efter att prova göra mina egna nappar. Hittade magneterna på claes ohlsson. Jag har ännu inte fått min reborn då paketet legat i tullen i en vecka utan att ha rört sig. Någon som har erfarenhet från tullen och vet ungefär hur lång tid det kan ta innan paketet kommer hem? Längtar i varje fall. :)