Reborns iFokus

Reborns

Etikettoff-topic
Läst 1729 ggr
[Nessie1990]
0

Ny på sajten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag heter Nessie Jessica och är 22 år. Jag är ny här på sajten och väntar min allra första reborn-bebis. Hon är en Sera av Marissa May och det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg henne på Ebay. Så nu är hon påväg hem till mig och jag längtar som bara den. ^___^  Hon kommer heta Elwirah Joline. 

Mitt intresse för reborns började när jag var liten och jag har alltid älskat dockor i överlag. Samlar sedan tidigare på bland annat Barbie och Monster High dockor. Nu har jag äntligen efter flera års längtan utökat min samling med en liten reborn. Jag tycker det är väldigt spännande och längtar tills att få hem henne! 

Annars om jag ska berätta lite mer om mig… Jag är sjukskriven för depression och ångest, jag älskar att läsa, spela Sims, gå promenader, mm och jag håller på att skriva på min debutroman. Jag känner mig ofta ensam (vilket man lätt gör som sjukskriven), särskilt i mitt dockintresse, därav hoppas jag att jag ska finna bekantskap här att prata reborns med tills vi stupar! ;) 

Jag slänger in en bild på min Elwirah innan jag avslutar inlägget. Vi hörs! ^__^ 

(ursäkta bildkvalitén, jag var klantig och glömde spara ner bilder av henne och tog som hastigast en på min datorskärm för att kunna skicka till en kompis :P)

Rebornlady
0

Välkommen!!!

[Nessie1990]
0

Tack! :)

Lena650
1

Välkommen önskar en 68 års rebornmamma. Hoppas du ska få mycket glädje här på sajten. Visar 5 av mina 14 rebornbebisar. Håller på att utrusta dem med höstkläder.

[viktor26]
0

HEJ OCH VÄLKOMMEN!😃

Vi hoppas du kommer att bli "superglad" för din lilla reborn , hon ser så sööt ut!❤️

Vi har två reborns just nu , en nyfödd liten kille och en tjej på 4 månader .

Väntar på en tredje från Marina blue Nursery i oktober som är en toddler ca 1 år.

Vi har samlat reborn sedan 2008, men oxå andra gamla dockor.

Det tog ganska lång tid innan vi hittade rätt reborn , så vi har sålt våra första för att kunna köpa de som vi verkligen ville ha och de stannar kvar hos oss.

bild på vår jade ( finns på tradera nu)

Swadika
0

Varmt välkommen hit :D Älskar Sera kitet. Har kitet här hemma som bara ska skickas iväg och bli målad :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Välkommen från en 7 rebornsmamma :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Nessie1990]
0

Tack allihop! :) Och vilka söta reborns ni som visat bilder har, ser ännu mer fram emot att få hem min nu! :) Och svar på #5, eller hur visst är Sera kitet fint! Har beundrat det så himla länge och nu äntligen har jag hittat en reborn som verkar passa mig och som jag hoppas kommer kunna tillföra så mycket glädje till mig. ^__^ Det är jättespännande verkligen :)