Rebornträff Norrköping 10 augusti
Uppdatering i #7!!!
Det blir en rebornträff här i Norrköping 10 augusti
Rebornmöte:
Jag tänkte bjuda hem er alla till mig, jag bor i en stor lägenhet och det kommer finnas möjlighet att stanna över natten(begränsat antal) och det kommer finnas 1 ev 2 gratis dygns parkeringar och så finns det gratis där man får stå i 12 timmar.
Det kommer vara någon som möter upp folk vid resecentrum och sen åks det gemensamt till mig. För de som åker bil får en vägbeskrivning samt adress privat.
Exakt vad vi gör bestäms tillsammans, men mötet är till för att bara umgås med andra rebornmänniskor. Det finns möjligheter att vara utomhus, både på gården och runt omkring där jag bor (skog, lekparker, ängar)
Mat:
Vi köper hem lunch(alla betalar själv för sin egen mat), men jag kan servera en lättare kvällsmat samt frukost för de som sover över. Jag kommer även erbjuda något att fika till när ni kommer.
Vi kommer inte tillåta någon alkohol då minderåriga kan vara med!!
Allergier:
Jag har en chihuahua som kanske kommer att vistas i huset. Vi kommer att städa ordentligt i alla fall, men om han inte är hemma kanske det hjälper mot allergiska. Information om detta kommer när jag pratat med hundvakten.
Om ni har någon allergi så säg till, eftersom jag kommer att baka något är det bra att veta. Även om ni är allergiska mot något som andra bör veta (parfym, nötter osv) så säger ni till.
Övrigt:
Senast den 1 augusti måste jag veta vilka som kommer. Samt vilka som stannar över natten och vilka som ska mötas upp på resecentrum. Alla är välkomna, med eller utan reborn :)
Mer information kan komma under tiden i tråden.
Om det är några frågor är det bara att ställa dem :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns