Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns
Läst 1372 ggr
rebornmamma1
0

Göra en egen reborn

Jag tänkte bara fråga om det finns någon här som vet vart man kan köpa som nybörjar kitt där man kan göra sin egen reborn?

Om någon har testat det, var det svårt?

Swadika
0

Jag vet en tjej som köpte ifrån http://www.bbreborndollsupplies.com/page/17480196 och då ska man få med allt som behövs och steg för steg hur man målar och så. Dock är det ifrån USA så frakten blir rätt dyr och det finns risk för till.

Har tyvärr inte testat själv men om man följer stegen noga så borde det inte vara jättesvårt.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

emeliie-96
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har köpt ett kit från den sidan och jag tycker att det är en jättebra sida! I nybörjarkiten så får man med allt man behöver för att göra en reborn. Plus en dvd där det är en tjej som visar hur man gör allt. Den var verkligen till stor hjälp! 

Jag tyckte faktiskt inte att det var så jätte svårt. Om man kollar på dvd:n under tiden som man jobbar med den så går det jätte bra! Då kan man liksom ta det i sin egen takt och pausa och spola tillbaka och så. 

Nu är det ungefär ett år sen jag gjorde klart min lilla tjej och nu är jag så sugen på att beställa en till! Synd bara att jag inte har några pengar till det.. 😐

Här är en dålig mobilbild på henne 🙂