Gå ut med sin reborn i barnvagn?
Hej jag heter Evelina och är 23 år har tre reborn bebisar då jag inte kan skaffa egna barn pga av mitt handikapp och jag vill vara som alla andra mammor, och jag vill kunna gå ut med mina i barnvagn men det känns konstigt om jag skulle göra det för vilken vuxen kvinna går ut med eb docka i barnvagn? Jag undrar om det är någon som går ut med sina? Är bara nyfikna på om jag är ensam om att vilja gå ut med sin i en barnvagn.
Fight another day and die tomorrow
Hej Evelina.
Jag är en 68 års kvinna, har både barn, barnbarn o barnbarnsbarn.
Trots detta så har jag 15 st reborn bebisar. Barnvagnar har jag 2st, den ena med 2 olika liggdelar. Den vita för sommar o svarta för vinter. Mina bebisar får ut o åka vagn o även bil i bilbarnstol. För de mesta tar jag en som sover o ser verkligast ut. Jag skäms inte ett dugg att ut o gå med dem. Tycker att du mycket väl kan ut o gå med vagn.
aww gud vad underbart :) då måste jag skaffa en barnvagn på direkten :) jag vill ju oxå verkligen vara (Mamma) jag blir så lycklig när jag läser ers svar :) tack så himla mycket .❤️
Jag går alltid ut med någon utav mina 6 dockor i vagn eller bärsele så fort jag mår dåligt, och det finns inget mysigare (:
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
naw det måste verkligen kännas underbart asså man är ju som en riktig förälder fast de är inte ett lika stort ansvar :)
Precis!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
När jag gick ut med min första reborn, alltså man kände sig om en mamma när man gick. Nu har jag ingen relation till mina reborns egentligen, men just när man var ute så gjorde man det. För det var en del utav skådespeleriet att man vaggade vagnen eller kollade så att nappen satt bra osv osv :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag vill gå ut och gå med mina men jag har inte kommit dit än!!
Jag har 7 vagnar så det är inte det som är problemet…
Hehe aww gud jag hade velat ha en barnvagb nu :) synd att dom är så dyra :)
Ja jag har ju hittat några men dom verkar inte vara så seriösa som säljer dom ;/
Nä åh jag som vill så gärna ha en barnvagn ;(