Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 3984 ggr
rebornmom
0

Våra Reborns Namn

Tänkte att vi kunde skriva våra reborns namn här och varför vi valt just de namnen :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

rebornmom
0

Okej. Jag börjar då.

Min reborn jag har just nu heter Milja Eliza, och Milja kommer från en bok som heter "Resan till Ulliga bergen" som handlar om en liten skogsvätte som kallas MilliMu men hon heter Milja Imulia.

Hennes mellannamn Eliza kommer från Lady Georgiana Cavendish, Duchess of Devonshire som fick ett oäkta barn tillsammans med en man som hette Charles Grey, barnet fick heta Eliza.

Min reborn som jag väntar på heter Nellie Alessa från filmen Silent Hill och hennes mellannamn Nellie kommer ifrån en ö i havet böckerna :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

Jag har ett litet tema på mina reborns som är "bokema" och just nu är det väll framförallt twiligt och hunger games tema :) Så alla mina namn förutom Stella kommer ifrån dessa böcker^^

Bree, Charlie och Jacob(min blivande pojke) är ifrån twilight

Prim är ifrån hunger games

Jag har även ett par tvillingar hemma (bara kiten, de är inte målade än) och de heter Annie och Alice, Annie från hunger games och Alice ifrån Twilight :)

Stella är bara ett namn jag tycker om :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Vad är tvillingarna för kit? :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

Sam och Sera av Marissa May :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Rebornlady
0

Jag har två tjejer som heter Iris och Malva och en pojke som heter Noa+en odöpt mörkhyad flicka…

Swadika
0

#5 har du någon speciell anledning till att du valt namnen eller var de "bara" för att de passa? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

3barnsmamma87
0

Ja har 2 flickor och en pojke.

Min första heter Evelina Lovisa, henes tilltalsnamn är Evelina. Hennes namn döck upp i huvet på mig när ja skulle beställa henne och ja tycker dom är fina så hon fick ha dom kvar.

Min pojke heter Noel Ludwig. Han skulle hetat Liam men samtidigt som ja köpte honom var det en annan tjej ja hade kontakt med som döpte sin pojke till Liam så då valde jag Noel istället så hon inte skulle tro att ja härmade henne. Ludwig fick han för att jag tycker att det är fint.

Min andra flicka heter Cathy Novali. Hennes tilltalsnamn är Novali. Cathy hete hon när ja ja köpte henne så hon fick ha det som mellan namn för det var fint. Hon fick heta Novali för ja tycker det är ett fint namn. Hon kallas oftast bara för Nova

Swadika
0

#7 vilka fina namn :) Har du några bilder på dem? :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Jag har nu min nya docka Leyah Theresia.

Leyah kommer från Prinsessan i Star Wars och Theresia kommer ifrån boken Tess of the d'Urbervilles, som även har kommit ut som filmer :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

Det är två väldigt fina namn i alla varianter och stavningar :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

TackGlad

~ Hannah-Anastasia ~

Crucio
0

tänkte aktivera denna tråd för behöver hjälp med namn. är 'namnnörd' och älskar att hitta på namn till nya karaktärer jag hittar på och så, och brukar inte vilja ha andras åsikt då jag har väldigt specifik smak och vill bestämma själv… men när det gäller min nya mörkhyade tjejdocka sitter jag fan fast. har funderat i flera veckor. har massa pojknamn jag älskar men av någon anledning är jag inte förtjust i tjejnamn på samma sätt. har bl.a. dessa jag funderar på:

malva
sierra
thyra
stella
timja

vad tycks om dem? vill ha namn som inte är 'för flickiga' (väldigt flickiga namn för mig är t.ex. tindra och estelle), och gärna korta, en eller två stavelser. och som passar en mörkhyad tjej, så får gärna luta åt namn som man kopplar ihop med mörkhyade personer, även om typ ingen av de jag skrev upp gör det då jag inte hittat något sådant namn.

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

Stella tycker jag är ett jättevackert namn, passar allt och alla :) Samma med Malva :) Sierra har jag aldrig hört förr men det var också väldigt fint om det uttalas om jag tror, haha :) Men det är säkert fint om man uttalar det "rätt" också :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Milja Eliza - milja från boken resan till ulliga bergen och eliza från filmen the duchess

Leyah Theresia - leyah från star wars och theresia från tess of the d'urbervilles

Nellie Alessa Snow - nellie från en ö i havet boken, alessa från silent hill spelet/filmen och snow för hon ser ut som snövit

Luke Atreyu Gimli - luke från star wars, atreyu från den oändliga historien och gimli från sagan om ringen

Sunny Jade Nala - sunny från syskonen baudelaires olycksaliga liv, jade från star wars och nala heter kitet. 

som ni märker är jag star wars nörd :P

~ Hannah-Anastasia ~

Rebornbabyn
0

Jody - reborn-kitet som hon är heter det :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Crucio
0

haha ja fast det hjälper inte direkt mig, var kanske otydlig med att jag vill ha namnförslag. :p

Sajtvärd på Skrivlust

Rebornbabyn
1

#16 Okej, men nu är ju inte detta din tråd?! Det är rebornmom's tråd.

Crucio
0

förvisso, men den var inaktiv och jag använde den istället för att göra ännu en namntråd. kändes bara konstigt att två pers skrev efter mig men ignorerade anledningen till att tråden aktiverades igen, dvs. min direkta fråga om hjälp med namn till min. tråden handlar ju om våra reborns namn så det är ju relaterat till trådens ämne.

Sajtvärd på Skrivlust

Rebornbabyn
0

#18 Ok, jag menade inget illa. Och ska jag vara ärlig så såg inte jag ditt inlägg att du ville ha namnförslag. :)

Seglarina
0

#18 skrivet av Crucio  Förslag på namn: Jag känner en ung kvinna som heter  Aaliyah och är från Kongo, kan det vara något för dig tro?

Crucio
0

lite sent svar men blir att kalla henne stella elise eller thyra elise, i vilket fall kommer hon kallas eli då jag alltid gillat det namnet. tack för förslaget ändå seglarina.

Sajtvärd på Skrivlust