Annons:
Etikettreborns
Läst 1472 ggr
Swadika
8/6/18, 12:33 PM

Hur många reborns har du?

Hur många reborns äger du just nu? 😊Är du nöjd med din samling eller vill du ha fler/färre? Väntar du på någon ny?

Själv så har jag just nu 13 stycken reborns i min samling.  3 toddlers och 10 i ungefär nyfödd storlek. Sen väntar jag på 1 reborn som borde vara hemma om en månad ungefär. Just nu är jag väldigt nöjd med min samling, finns många kit som jag vill ha men nu har jag plats för fler 😃

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Rosa Muffins
8/8/18, 3:33 AM
#1

Just nu har jag endast tre reborns, en nyfödd, en 3-6 månaders och en toddler,  hade nio förut men har varit tvungen att sälja fem av dem pga pengabrist och en gav jag till bonusbarnbarnet i födelsedagspresent.

Saknar ingen av dem som är borta, har många kit som jag skulle vilja ha - bland annat Saskia av Bonnie Brown,  Levi av Bonnie Brown, Princess Adelaide av Andrea Arcello, Sansa av Ping Lau, Fridolin av Karola Wegerich.

Många är ju slutsålda kit och inte har jag pengar men en dag kanske jag kan köpa 😃

yatara
9/26/18, 2:31 PM
#2

Jag har tre reborns just nu. En nyfödd, en lite större bebis och en toddler. Jag är nöjd och har inte riktigt plats med fler. Dock har jag drömt om Bonnie Browns tvillingar ända sedan de kom ut, så i framtiden kanske min samling utökas :)

Swadika
9/30/18, 12:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag får nu ändra mig, jag har nu 14 stycken i min samling 😊

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

lollogumman
10/16/18, 7:03 PM
#4

Jag har 4 reborn. två nyfödda, en i fyra månaders ålder och en toddler. Önskar mig en silikonbaby i framtiden.

Mittenskittens464
10/16/18, 8:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8
#5

Jag har i dagsläget 4 toddlers, 5 bebisar och 1 fantasy 🙂

Är ganska nöjd med min samling, dock önskar jag ett reborn barn i framtiden.. Och  eftersom jag insett att större dockor passar mig bättre (roligare att fota och köpa kläder/grejer till) så vill jag nog sälja någon/några av mina små. Vilken/Vilka har jag dock inte bestämt ännu..

(Bilderna föreställer några av mina små)

Upp till toppen
Annons: