Annons:
Etikettreborns
Läst 969 ggr
innanhimlenfallerner
7/4/18, 5:45 PM

Fixa och fylla ny tygkropp på toddler - hjälp!

Hej alla! Jag har en toddler docka (Arianna av Reva Schick) vars tygkropp tyvärr gått sönder. Jag undrar därför om någon här är villig att mot betalning fylla en ny tygkropp som du sätter fast min toddlers armar, ben och huvud i. Själv är jag helt oerfaren när det kommer till att byta och fylla tygkroppar, så därför vill jag gärna ha hjälp! Kontakta gärna mig om någon här är villig att göra detta.

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Annons:
Swadika
7/5/18, 11:31 AM
#1

Om det är så att du inte hittar någon som kan hjälpa dig så är det ganska enkelt att göra själv, det finns mängder med filmer på youtube om hur man gör 😊Annars se om du hittar någon rebornartist som bor i närheten utav dig 🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

innanhimlenfallerner
7/6/18, 9:57 PM
#2

Tack för tips! Har funderat mycket kring om jag bör göra det själv, men har dålig erfarenhet av att fixa grejer själv, men om jag inte hittat någon som kan så blir det nog så😊

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Swadika
7/6/18, 11:22 PM
#3

Hoppas du hittar någon 😊Jag vet hur du känner, jag har gjort det flera gånger med dockor i nyfödd storlek men det var mycket läskigare att byta kropp på min toddler 😃 Men jag fick hjälp på reborn utställningen, så om du inte hittat någon som kan hjälpa dig innan November och har tänkt gå på utställningen finns det säkert någon som kan hjälpa dig där 🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

innanhimlenfallerner
2/3/19, 8:02 AM
#4

Hej och tack så hemskt mycket för svar! Med hjälp sydde jag ihop mon lilla toddlers kropp igen, så för nuet är det löst. Tack så mycket för svar!

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Upp till toppen
Annons: